پذیرفته شدگان در این مرحله از ثبت نام ، پس از اتمام مراحل نهایی پذیرش، در بهمن ماه بصورت مصاحبه و پیش ترم فعالیت های آموزشی و فرهنگی خود را در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان آغاز می کنند.
کد خبر: ۵۰۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹ 16 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ،  ثبت نام دانشجویان، علاقمند به فراگیری معارف اسلامی، در مرکز بابل(دانشگاه صنعتی نوشیروانی ) وابسته به نهاد مقام معظم رهبری دردانشگاهها آغاز شده است.
 
 براساس این گزارش، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز بابل، حجت الاسلام و المسلمین قلی یان امیری با اعلام این خبر گفت : دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی، اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری در تمامی رشته های تحصیلی که علاقمند هستند در این کلاس ها شرکت نمایند، می توانند با مراجعه به سایت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان به آدرس hodat.ir babol. برای تحصیل در این مرکز دانشگاهی ثبت نام کنند. یا بصورت حضوری با ارائه مدارک به دفتر حوزه در دانشگاه نوشیروانی مراجعه نمایند.
 
 
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز بابل افزود : فارغ التحصیلان مراکز آموزش عالی نیز می توانند در این مراکز ثبت نام کنند که با توجه به استقبال دانشجویان ، پذیرش این افراد براساس اولویت ها و ظرفیت ها صورت خواهد گرفت.
 
حجت الاسلام و المسلمین قلی یان بیان کرد: پذیرفته شدگان در این مرحله از ثبت نام ، پس از اتمام مراحل نهایی پذیرش، در بهمن ماه بصورت مصاحبه و پیش ترم فعالیت های آموزشی و فرهنگی خود را در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان آغاز می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه ماموریت اصلی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در دانشگاه ها "تعلیم و تربیت دانشگاهیان مشتاق و مومن به اسلام و انقلاب، بر پایه نظام اندیشه و علوم اسلامی، برای اثرگذاری در عرصه های جهاد علمی فرهنگی جهت تحقق اهداف دانشگاه اسلامی و تمدن اسلامی" می باشد،افزود : شرکت کنندگان در این مرکزدانشگاهی، در کنار فعالیتهای آموزشی و علمی که در روز پنجشنبه برگزار میگردد، در فعالیتهای جهادی در عرصه های علمی و فرهنگی همچنین هسته های تربیتی که درطول هفته برگزار می گردد، شرکت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار