کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: آمریکا به دنبال امنیت اسرائیل، تسلط بر منابع انرژی، اشراف بر کانال‌های آبی کنترل، تغییر مدیریت منطقه و در نهایت نابودی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶ 15 February 2015

به گزارش تابناک، سید هادی سید افقهی در همایش «بیداری دانشجویی و تمدن نوین اسلامی» در جمع اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور گفت: کنگره مهمی در قم تشکیل شد که دعوت به تفکر در خصوص تکفیری‌ها می‌کرد یکی از سخنرانان آن کنگره شیخ خالد مولا بود که سخنان تکان دهنده‌ای را ایراد کرد و به افشای پروژه شیعه و ایران هراسی پرداخت.

وی بیان داشت: رهبری در تحلیل‌های خود جنگ شیعه و سنی را دروغ می‌دانند و یک توده است که ابعاد سیاسی دارد. که شیخ خالد مولا سخنان رهبری معظم انقلاب را تائید کرد و گفته بود داعش در مناطق سنی نشین عراق جنایت بسیاری را مرتکب شد.

این کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه دکترین آمریکا دنبال خاورمیانه بزرگ هستند، گفت: هدفی که برای رسیدن به آن دنبال می‌کنند امنیت اسرائیل، تسلط بر منابع انرژی، اشراف بر کانال‌های آبی کنترل و تغییر مدیریت منطقه و در نهایت نابودی انقلاب اسلامی است که اگر چنین شود کل جبهه مقاومت که در منطقه شکل گرفته از یکدیگر تفکیک می‌‌شود.

افقهی گفت: بسترسازی آمریکا برای رسیدن به اهدافش تشدید اختلاف مذهبی، دینی، قومی، فرقه‌ای و مرزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار