تویوتا به گذشته‌ها سفر کرده و خودرو سوپرلوکس طراحی و تولید کرده است، خودروهایی شبیه لیموزین های اروپایی و به زودی نسل سوم این خودرو ژاپنی سال 2018 وارد بازار خواهد شد، تویوتا از نسل سوم century در نمایشگاه خودرو توکیو رونمایی کرد.
کد خبر: ۵۱۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 26 October 2017
به گزارش تابناک : اولین نسل از این خودرو در سال 1967 تولید شده بود، نسل جدید آن که سال 2018 وارد بازار می شود، بیش از 5 متر طول، 1930 میلی متر عرض و یک و نیم متر ارتفاع دارد، همچنین فاصله بین دو محور خودرو نیز 3090 میلی متر است.
نسل سوم خودرو سوپرلوکس تویوتا رونمایی شد
**ظاهر جذاب تر و امکانات مدرن تر و طراحی صاف و مستطیلی از تغییرات ایجاد شده در نسل سوم Century نسبت به نسل های قبل آن است، چراغ های LED Array AHS، لنز سه بعدی تیلمپ و بسته ایمنی خاص این خودرو که تویوتا آن را طراحی کرده است از امکانات مدرنی است که به خودرو اضافه شده و راحتی خاصی را القا می کند.
 **از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این خودرو سوپرلوکس ژاپنی LCD چند منظوره بر روی قسمت عقب کنسول وسط و صندلی های ماساژور است، تویوتا صندلی هایی با جنس نخ پشمی را به صندلی های چرمی اولویت داده و صندلی چرمی را به عنوان آپشن در اختیار مشتریان خود قرار داده است.
نسل سوم خودرو سوپرلوکس تویوتا رونمایی شد

تویوتا Century از پیشرانه  V12 هیبرید که متشکل از یک پیشرانه الکتریکی و یک پیشرانه بنزینی 5لیتری موسوم به 2UR-FSE استفاده می کند، ترکیب این دو مصرف سوخت را به پایین ترین حد ممکن در این خودرو می رساند.





منبع : خودرونویس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار