نایب رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی:
نایب رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان غربی گفت: علی میری وزنه‌بردار ارومیه‌ای در رکوردگیری تیم ملی توانست نظر شورای عالی فنی و سرمربی تیم را جلب کند و در مسابقات جهانی آمریکا بر روی تخته می‌رود.
کد خبر: ۵۱۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳ 27 October 2017

شاهرخ پیری در گفت وگو با خبرنگار تابناك آذربايجان غربي؛ با اشاره به رکوردگیری سوم آبان ماه تیم ملی وزنه برداری در شهر بابلسر اظهار داشت: در پی رکوردگیری صورت گرفته ترکیب کاروان اعزامی به مسابقات جهانی مشخص شد که خوشبختانه علی میری نیز توانست نظر شورای عالی فنی و سرمربی تیم را جلب کرده و راهی مسابقات شود.


وی افزود: میری در این رکوردگیری موفق شد درحرکت یک ضرب وزنه 160 کیلوگرمی را بالای سر برد و وزنه 202 کیلوگرمی را درحرکت دو ضرب مهار کرد و درمجموع و با کسب 362 امتیاز توانست جواز حضور در مسابقات جهانی وزنه برداری آمریکا را کسب کند.


نایب رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی گفت: تا زمان اعزام وزنه برداران به مسابقات و با توجه به عملکرد آنان در طول تمرینات امکان تغییر در ترکیب باز هم وجود دارد و با توجه به استعداد وی مطمئن هستیم که در لیست باقی می ماند.


وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات جهانی از تاریخ هفتم آذرماه تا چهاردهم این ماه به میزبانی کشور آمریکا برگزار می شود و امیدواریم تمامی وزنه برداران کشور عزیزمان به خوبی بدرخشند و بتوانند مدال های رنگارنگی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.


پیری یادآور شد: میری علی رغم آسیب دیدگی و جابجایی لگن توانست در حد مطلوب و راضی کنند ظاهر شود و ازاین پس در راستای افزایش انگیزه وی حرکت خواهیم کرد و با حضور در فدراسیون وزنه برداری و اهدای جایزه به وی این مهم را شروع خواهیم کرد و اگر تمرینات خود را به خوبی پشت سر بگذارد می تواند در نوع خود شگفتی بیافریند و حضور میری از شهر ارومیه پس از گذشت سالیان سال در مسابقه معتبر جهانی بزرگ سالان افتخاری برای شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی است.


وی با اشاره به موفقیت های میری تأکید کرد: کسب مدال برنز رقابت های داخل سالن آسیا در دسته 85 کیلوگرم توسط وی آخرین افتخار کسب شده توسط غیور مرد ارومیه ای برای کشورمان است و در سن 22 سالگی یکی از آینده داران وزنه برداری کشورمان است و می تواند موفقیت های بسیاری کسب کند.


انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار