نماینده مجلس:
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: برخلاف وعده‌های داده شده، تاکنون اقدامی درتأمین مالی راه‌آهن اردبیل - میانه از محل فاینانس خارجی صورت نگرفته است.
کد خبر: ۵۱۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ 28 October 2017

به گزارش تابناک اردبیل، محمد فیضی تصریح کرد: راه‌آهن اردبیل در سال ۸۴ وارد بودجه کشور شده و از سال ۸۴ تا ۹۴ تنها ۳۲۲ میلیارد تومان برای آن اختصاص یافته است.

وی افزود: تأخیر در روند اجرا موجب گله‌مندی مردم ساکن در استان اردبیل شده تا جایی که آقای روحانی در سفر به اردبیل تکمیل آن را در تعهدات دولت قرار داد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه این پروژه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اضافه کرد: در سال ۹۵، ۲۸ میلیارد تومان برای راه‌آهن پیش‌بینی کرده بودند که با پیگیری نمایندگان به ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

فیضی تأکید کرد: در سال جاری نیز اعتبار اختصاصی ۹۱ میلیارد تومان است که تاکنون ۳۰ میلیارد تومان اختصاص یافته و انتظار می‌رود تخصیص مطلوبی صورت گیرد تا پروژه تسریع شود.

وی همچنین به تشکیل کنسرسیوم پیمانکاران پروژه اشاره و تأکید کرد: با تشکیل کنسرسیوم تأمین اعتبار از محل صندوق توسعه ملی نیز دنبال می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه دولت به استان‌های محروم شد و افزود: امید می‌رود در سال آینده اعتبار مناسبی برای راه‌آهن اختصاص یابد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار