یادداشت ورزشی
در روزهایی که همه ی نگاه ها به سمت تیم تراکتورسازی و داستان محرومیت کیانی معطوف شده بود، مسئولین تیم شهرداری پس از باخت های متوالی دست به تغییر سرمربی خود زدند تا شاید از گردابی که سالهاست گرفتارش شده اند نجات یابند.
کد خبر: ۵۱۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴ 28 October 2017

به گزارش تابناک تبریز، در روزهایی که همه ی نگاه ها به سمت تیم تراکتورسازی و داستان محرومیت کیانی معطوف شده بود، مسئولین تیم شهرداری پس از باخت های متوالی دست به تغییر سرمربی خود زدند تا شاید از گردابی که سالهاست گرفتارش شده اند نجات یابند.
 
پس از برکناری صالح پناهی، نام حسین خطیبی به عنوان فرد جانشین مطرح شد و در یک غافلگیری تمام عیار نام سیروس دین محمدی به عنوان سرمربی جدید از جیب مدیرعامل سازمان بیرون افتاد تا همگان شگفت زده شوند!
 
 داستان بی پایان شهرداری!/لطفا این ماده قانونی را اطلاع رسانی کنید!
چرا شگفت زده؟ چون دین محمدی فاقد رزومه قابل قبولی بوده و در آخرین تلاشش برای مربیگری از تیم راه آهن اخراج شده است!
 
حال چگونه این فرد می تواند کشتی طوفان زده ی شهرداری را به ساحل آرامش برساند باید از دلالان و کسانی پرسید که جناب مدیرعامل گوش به فرمانشان است.
 
 
این انتصاب در حالی صورت گرفته که اکثر کارشناسان و اهالی فوتبال مخالفت خود را اعلام داشته و بر لغو این انتخاب سوال برانگیز تاکید کرده اند.
 
البته مدیران تیم نیز تا لحظه نگارش این مطلب هیچ قراردادی را با این مربی به ثبت نرسانده اند تا ابتکار عمل را همچنان در دست داشته باشند!
 
حال چگونه یک سرمربی حاضر می شود بدون عقد قرارداد کارش را شروع کند از دیگر شگفتی های این نقل و انتقال به شمار می رود.
 
البته طبق شنیده ها مدیرعامل سازمان اصرار بر انتخاب دین محمدی داشته و مدیرعامل تیم (شهردار منطقه 9) به علت مخالفت با این انتصاب، حاضر به عقد قرارداد نشده است!
براستی چرا هیچیک از مدیران رده بالای شهری و استانی و حتی شورای اسلامی شهر توجهی به حیف و میل بیت المال در این باشگاه ندارند؟
 
چرا باید باشگاه شهرداری پس از افتضاح سالهای گذشته که با خفت و خواری به دسته دوم تبعید شد همچنان در دست همان عده باشد؟
 
چرا کسی به این باشگاه نظارت ندارد؟
 
آیا کسی از خود پرسیده است که چرا باید هزینه های این باشگاه را شهروندان منطقه 9 تبریز بپردازند؟
 
مردم منظقه 9 تبریز چه گناهی کرده اند که باید بودجه عمرانی آنها صرف شهرت طلبی عده ای انگشت شمار شود؟
 
بر اساس کدام قانون و ماده ی قانونی شهردار یک منطقه می تواند تیمداری حرفه ای کرده و میلیاردها تومان از بودجه ی منطقه را به نام "ورزش قهرمانی" هزینه کند؟
 
لطفا این ماده ی قانونی را اطلاع رسانی کنید!
آیا سازمان بازرسی و دیگر نهادهای نظارتی خود را به خواب زده اند یا واقعا از داستان بی پایان حیف و میل بیت المال در این به اصطلاح باشگاه بی خبرند؟
بی صبرانه منتظر پاسخ نهادهای مسئول هستیم تا برای تنویر افکار عمومی پستوهای تاریک سازمان ورزش شهرداری را روشن سازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار