کرمانشاه- مدیرمرکز حمایت از معلولین ارمغان از برپایی دومین نمایشگاه عکس معلولین با موضوع محرم و محیط زیست در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۱۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 31 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،مهنوش عمرانی از برپایی دومین نمایشگاه عکس معلولین با موضوع «محرم ومحیط زیست» به همت مرکز حمایتی ارمغان در کرمانشاه  خبر داد.

وی تصریح کرد: از مجموع ۱۵۰ قطعه عکس موضوعی که توسط دختران معلول با دوربین دستی تهیه شده و به دفتر مجموعه رسیده، ۳۰ عکس به جهت نوع نگاه ویژه به موضوع حائز 
حضور در نمایشگاه شدند و در آستانه ایام  اربعین حسینی به نمایش گذاشته خواهد شد.

 مدیرمرکز حمایت از معلولین ارمغان کرمانشاه، هدف از برپایی این نمایشگاه را نمایش توانمندی معلولین وایجاد نگاه انتقادی به پدیده ریختن زباله در معابر عمومی و همچنین فرهنگ سازی در این خصوص عنوان کرد.

وی ادامه داد: ۳۰ اثر نمایش داده شده در این نمایشگاه از ۷ هنرمند معلول است و  به کل شرکت کنندگان در نمایشگاه لوح تقدیر  و هدیه و به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

عمرانی در خصوص زمان و مکان نمایشگاه نیز گفت: این نمایشگاه در روزهای ۱۰ و۱۱ آبانماه ۹۶ ودرمحل کرمانشاه ۲۲ بهمن سی متری دوم جنب پارک درخشان- مجتمع فرهنگی کوثر آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

وی در پایان از حمایت بهزیستی، شهرداری کرمانشاه، فرهنگ وارشاد اسلامی و نهادهای حمایت از محیط زیست در برپایی این نمایشگاه  تقدیر و تشکر کرد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار