مربی تیم ملی هاکی بزرگسالان ایران از شرایط ملی پوشان حاضر در اردو ابراز رضایت کرد و گفت: خوشبختانه همگی آن ها در شرایط خوبی به سر می برند.
کد خبر: ۵۱۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 05 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،مسعود بهلولی  اظهار کرد: از چند روز پیش که اردوی چهارم تیم ملی هاکی در کرمانشاه برپا شده تمرینات به صورت منظم پیگیری و بازیکنان تیم یز زیرنظر کادر فنی در حال آماده سازی خود هستند.

وی با بیان اینکه شرایط اردویی تیم ملی هاکی ایران در کرمانشاه بسیار مناسب است، افزود: اختصاص امکانات مناسب باعث شده تا اردونشینان با انگیزه مضاعفی تمرینات خود را دنبال کنند.

بهلولی گفت: هم اکنون 16 ملی پوش از استان های مختلف کشور از جمله محسن بهلولی ملی پوش کرمانشاهی در تمرینات حضور دارند تا برای 2 رویداد مهم پیش رو آماده شوند.

مربی کرمانشاهی تیم ملی هاکی، یادآوری کرد: اولین رویدادی که تیم هاکی ایران پیش رو دارد مسابقات بین المللی اتریش است که آذر ماه و با حضور تعدادی از تیم های مطرح جهان برگزار می شود.

وی افزود: همچنین در بهمن نیز مسابقات جام جهانی 2018 آلمان برگزار می شود و در واقع هدف اصلی از برپایی اردوها و حضور در تورنمنت های بین المللی کسب آمادگی برای حضور قدرتمندانه در مسابقات آلمان است.

بهلولی با یادآوری قهرمانی ایران در رقابت های جام ملت های آسیا که اردیبهشت امسال در قطر برگزار شد، گفت: به عنوان تیم برتر آسیا به دنبال موفقیت در رقابت های جام جهانی هستیم.

مربی تیم ملی هاکی ایران گفت: تیم های هلند، آلمان، روسیه، سوئد، اتریش و لهستان بهترین های هاکی سالنی جهان هستند که البته تیم ایران نیز چیزی کمتر از آن ها ندارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تیم ملی هاکی ایران بتواند در رویدادهای پیش رو سربلند باشد و قدرت خود را به رخ حریفان بکشاند.

اردوی تیم ملی هاکی بزرگسالان ایران که دهم آبان در مجموعه ورزشی شهرک کارمندان کرمانشاه آغاز شده تا هجدهم همین ماه ادامه پیدا می کند.

هم اکنون در استان کرمانشاه یکصد ورزشکار، 6 مربی و چهار داور در هر 2 بخش آقایان و بانوان زیرنظر هیات هاکی فعالیت می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار