معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران،
هنگامی که زبان از بیان حقیقت باز می ماند هنر تجلی می یابد، می‌توان گفت هنرمند کسی است که علاوه بر حقیقت یابی بتواند با رعایت اسلوب و قواعدی خاص، حقیقت را به دیگران بنمایاند.
کد خبر: ۵۲۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 26 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، علیرضا یونسی رستمی، در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر بسیج مازندران اظهار داشت ؛ هنرمند خُلق و صورت باطنی و کنش‌ها و واکنش‌های خود را بر حسب حقایق عالم تنظیم می‌کند و  با افکندن طرحی نو، حس زیبایی دیگران را بر می‌انگیزد و آنان را با شگفتی‌های آفرینش و حقایق عالم آشنا می‌سازد.
هنرمند کنش‌های خود را بر حسب حقایق عالم تنظیم می‌کند 

بر اساس این گزارش، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، در این مراسم یاد آور شد: هنرمند کسی است که خلاق است و حقیقت را می شناسد پس هنرمند، حقیقت یاب، حقیقت محور و حقیقت نماست.   

 
وی در اختتامیه جشنواره تئاتر بسیج مازندران با بیان این که هنرمند متخلق به اخلاق بوده و حقیقت را با قواعدی خاص و با زیبایی خلاقانه اش به دیگران می نمایاند، یاد آور شد: نقش و اهمیت هنر در جامعه قابل انکار نیست  و  کار هنر نمایان کردن است.
 
یونسی افزود: هنرمند کسی است که خلاق است و حقیقت را می شناسد پس هنرمند، حقیقت یاب، حقیقت محور و حقیقت نماست.
 
 معاون استاندار با اشاره به این که هنرمند واقعی خداوند و هنر خداوند انسان است، خاطر نشان کرد: هنر معنی زیبایی را در بر دارد و زیباترین موجود در کل آفرینش انسان است که هم زیباست که هم زیبایی را می فهمد و هم زیبایی می آفریند و کار هنرمند این است که زیبایی‌ها، شگفتی‌ها، عجائب و ظرایف این عالم را به ما می نمایاند.  
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: هنگامی که زبان از بیان حقیقت باز می ماند هنر تجلی می یابد، می‌توان گفت  هنرمند کسی است که علاوه بر حقیقت یابی بتواند با رعایت اسلوب و قواعدی خاص، حقیقت را به دیگران بنمایاند.
 
یونسی، تصریح کرد: هنرمند متخلق به اخلاق انسانی است و با قواعد و شرایط خاصی زیبایی را تجلی می‌دهد، هنرمند خُلق و صورت باطنی و کنش‌ها و واکنش‌های خود را بر حسب حقایق عالم تنظیم می‌کند و  با افکندن طرحی نو، حس زیبایی دیگران را بر می‌انگیزد و آنان را با شگفتی‌های آفرینش و حقایق عالم آشنا می‌سازد.
 
در اختتامیه این جشنواره از خانواده هنرمند شهید مدافع حرم، شهید سید جواد اسدی از هنرمندان عرصه تعزیه مازندران و نیز از  هنرمند پیشکسوت تئاتر  مازندران علی فرنودی تجلیل شد.
 
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار