یکی از مشکلات مهم شناورها این است که بیمه نیستند به‌گونه‌ای که از 18 شناوری که در آتش سوختند 17 شناور آن بیمه نبودند و دولت نمی‌تواند کمک زیادی به صاحبان این شناورها داشته باشد.
کد خبر: ۵۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴ 27 June 2015
تابناک بوشهر: سید محمدحسن باستی با بیان اینکه آتش سوزی عصر روز گذشته در یکی از شناورهای تجاری پهلو گرفته در اسکله دیر آغاز شد اظهار داشت: این آتش سوزی در پست پهلوگیری شناورهای تجاری آغاز شد که وزش باد سبب شعله‌ور شدن آتش در موتور لنج‌های پهلوگرفته شد.
 
وی با اشاره به اینکه وزش باد آتش را از پست شناورهای تجاری به پست پهلوگیری شناورهای صیادی تغییر جهت داد افزود: با توجه به اعزام آتش‌نشانان از نقاط مختلف استان بوشهر به محل حادثه و وجود شناور ناجی در منطقه، آتش پس از 3 ساعت تلاش آتش‌نشانان مهار شد.
 
باستی  گفت: به سبب محدودیت فضا در اسکله بندر دیر شناورها در کنار هم قرار دارند که این مهم سبب گسترش آتش‌سوزی در دیگر شناورها شد.
 
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه بیمه نبودن شناورها یکی از مشکلات شناورها است افزود: یکی از مشکلات مهم شناورها این است که بیمه نیستند به‌گونه‌ای که از 18 شناوری که در آتش سوختند 17 شناور آن بیمه نبودند و دولت نمی‌تواند کمک زیادی به صاحبان این شناورها داشته باشد.
 
وی، با بیان اینکه به شناورهای یاد شده 50 میلیارد ریال خسارت وارد آمده است افزود: اگر بخواهیم برای هر اسکله شناور آتش‌خوار اعزام کنیم امکان‌پذیر نیست چرا که استان بوشهر به استثنای روستاها دارای 14 منطقه ساحلی است که در آنها شناورهای صیادی و تجاری استقرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار