نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دولتمردان در اجرای پروژ‌های ملی باید به مقوله پژوهش توجه ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۵۳۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 16 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه استان،آیت الله علما در خطبه‌های  نماز جمعه شرح صدر را از مشخصات انسان‌های خداجو دانست و اظهار داشت: توجه به آخرت و فاصله گرفتن از دنیا از ویژگی‌های افرادی است که شرح صدر دارند.

وی امام راحل و رهبر معظم انقلاب را دارای شرح صدر دانست و گفت: اینان شرح صدر داشتند، برای همین است که از این همه قدرت برخوردار بوده و هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان دوری کردن از مادیات و دنیای فانی را از نعمات الهی برشمرد که نصیب افراد دارای شرح صدر می شود.

آیت الله علما به ۲۵ آذر روز پژوهش و تحقیق اشاره کرد و اظهار داشت: پروژ‌های زیادی در کشور به رکود رسیده و رها شده اند که امیدواریم مدیران با پشتوانه پژوهشی لازم بتوانند پروژه‌های مهم در سطح ملی را ساماندهی کنند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین به ۲۷ آذر روز شهادت آیت الله مفتح اشاره کرد و وحدت حوزه و دانشگاه را از ملزومات جامعه اسلامی بر شمرد.

آیت الله علما همچنین به بیانیه مهم مقام معظم رهبری در تجلیل از قهرمانان ورزشی اشاره کرد و گفت: رهبری به طور خاص از علیرضا کریمی که حاضر به کشتی گرفتن با حریف اسراییلی نشد تشکر کردند چرا که او با از خود گذشتگی از عزت کشور دفاع کرد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار