کد خبر: ۵۴۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 20 December 2017
تابناک / باشگاه سپید رود در نقل و انتقالات زمستانی یک بازیکن جدید جذب کرد.

با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی باشگاه سپید رود رشت زیر نظر امید روانخواه این روز ها دستخوش تغییراتی شده است.

محمد رضا مهدوی بازیکنی است که سابقه حضور در تیم سپید رود رشت را دارد و این بازیکن با توجه به تایید امید روانخواه امروز برای بستن قرارداد 6 ماهه خود با سپید رودی ها اقدامات لازم را انجام داده  و با این تیم قرارداد بست.

شهاب کرمی از جمله بازیکنانی است که قراردادش با سپید رود رشت فسخ شده و از طرفی نماینده مهرداد جماعتی نیز روز گذشته با حضور در رشت اقدامات لازم برای خروج این بازیکن را انجام داده و این بازیکن امروز با حضور در سپید رود به طور قطعی قراردادش را فسخ کرد.

همچنین غلامرضا رضایی از دیگر بازیکنانی است که جدایی اش از سپید رود قطعی است اما این بازیکن تا به امروز برای فسخ قرارداد در رشت حاضر نشده است.

از طرفی 2 بازیکن ارمنستانی و گرجستانی مد نظر سپیدرود قرار است از امروز با حضور در تمرینات این تیم تست بدهند تا در صورت تائید در تست پزشکی و فنی، قرارداد خود را با سپید رودی ها ثبت کنند.

محمد رحمتی و اکبری از دیگر بازیکنانی هستند که قرار است در تمرینات سپیدرود شرکت کنند تا در صورت تائید کادر فنی با سرخپوشان گیلان قرارداد امضا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار