استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: عزم دولت برای ریشه‌کنی فقر جدی است و تمامی امکانات در این راستا بسیج شده است.
کد خبر: ۵۵۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳ 24 January 2018
به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنام جو در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در اردبیل تصریح کرد: افزایش سه برابری بودجه کمیته امداد در سال آینده فرصت مطلوبی فراهم کرده تا زمینه محرومیت‌زدایی از جامعه تسهیل شود.

وی بابیان اینکه عزم دولت نیز برای فقرزدایی جدی است، ادامه داد: تحقق ۱۰۰ درصدی این بودجه می‌تواند تعدادی از مستمندان را از فقر برهاند.

استاندار اردبیل به ضرورت بسیج تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف کمیته امداد تأکید کرد و بیان داشت: به منظور اشتغال‌زایی مددجویان نیز ضروری است تمامی دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

بهنام جو ادامه داد: در خود استان اردبیل ظرفیت سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال برای مددجویان موجود است و تلاش بر این است با طرح اشتغال فراگیر دغدغه تعدادی از مددجویان مرتفع شود.

وی بابیان اینکه برای اعطای تسهیلات نیز با بانک‌های عامل مذاکراتی شده است، ادامه داد: برای تأمین مسکن نیز کمیته امداد از محل مسکن مهر به مددجویان امدادرسانی می‌کند.

استاندار اردبیل همچنین به ضرورت بررسی مسائل اجتماعی و فرهنگی مرتبط با مددجویان تأکید کرد و افزود: ضروری است تا حد امکان از مطالعات علمی بهره گرفته و سطح آسیب‌ها را کاهش داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار