نخستین کارمعین اقتصادی شهرستان کهنوج امروز آغاز شد و پس از این پروژه های زیادی در این شهرستان آغاز می شود.
کد خبر: ۵۷۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲ 01 March 2018

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل امروزدرآغازاجرای طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان کهنوج کلنگکلید خوردن اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در کهنوج بزرگترین کشتارگاه صنعتی هفت شهرستان جنوبی استان کرمان در کهنوج به زمین زد.
به گفته جوادی این کشتار گاه با ظرفیت کشتارروزانه ۵۰۰ راس دام سبک وسنگین در زمینی به مساحت ۳۰۰۰مترمربع با اعتبارهشت میلیارد تومان ساخته خواهد شد.
وی افزود: نخستین کارمعین اقتصادی شهرستان کهنوج امروز آغاز شد و پس از این پروژه های زیادی را در این شهرستان آغاز خواهیم کرد.
جوادی همچنین از تشکیل دفاتر اجرایی و عمرانی در شهرستان کهنوج تا چند روز آینده در کهنوج خبر داد و گفت : شعار این موسسه با مردم و برای مردم است و ما افتخار می کنیم که در این جا هستیم.
در جلسه ای هم که به همین منظور برگزار شد حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شواری اسلامی گفت: تنها راهی که در استان و کشور تا کنون جواب داده است استفاده از سرمایه گذاری معین های اقتصادی بوده که این طرح به همت استاندار کرمان آغاز شده است.
عیدی فرماندار کهنوج هم کارنامه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان را درخشان دانست و افزود: ما برآنیم تا مانند شهرستان قلعه گنج و دیگر شهرستان های استان ،معین اقتصادی را فعال کنیم تا فقر و بیکاری را در شهرستان کهنوج ریشه کن کنیم.
عیدی فرماندار کهنوج از مردم خواست همان طور که معین اقتصادی ملل به مردم اعتماد کرده است مردم نیز به این معین اقتصادی اعتماد کنند.
استاندارکرمان برای هر شهرستان استان کرمان یک معین اقتصادی در نظر گرفته و موسسه اعتباری ملل کار ساخت پروژه ها و عمران و آبادانی شهرستان کهنوج را به عهده گرفته است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار