استاندار قزوین:
استاندار قزوین برلزوم بهره مندی از شیوه های نوین و خلاقانه در فضای مجازی با هدف فرهنگ سازی مصرف کالاهای ایرانی تاکید کرد.
کد خبر: ۵۹۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 29 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین، عبدالمحمد زاهدی" صبح امروز شنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی خواهان ثبات قیمت ارز هستند زیرا با نوسانات موجود تکلیف خود را برای تولید و صادرات نمی دانند.


استاندار اظهار کرد: در صورت وجود ثبات اقتصادی، فعالان این حوزه نیز تکلیف خود را دانسته و با برنامه ریزی بهتر برای تولید و صادرات که نتیجه آن رونق اقتصادی و اشتغالزایی پایدار خواهد بود، اقدام می کنند.
زاهدی ادامه داد: همه دست اندرکاران بخش خصوصی و دولتی مشکل تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را در خصوص نوسان قیمت ارز دسته بندی کرده تا معضلات موجود جهت رفع و اصلاح با معاون اول رئیس جمهوری در میان گذاشته شود.


وی به وجود گلوگاه هایی در استان که به طور مرتب وقفه در کار بخش خصوصی ایجاد می کنند اشاره کرد و گفت: با جمع بندی چنین مشکلاتی در حوزه صنفی و تولیدی، برای حل آنها باید اقدام لازم را به عمل آورد.


زاهدی با اشاره به مخالفت خود در عرضه مستقیم کالا در نمایشگاه ها، افزود: این مساله موجب ضرر و زیان اصناف، مصرف کنندگان و خریداران است و باید بررسی های بیشتری در این زمینه صورت پذیرد.

استاندار  ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی تنها خرید کالای ایرانی نیست و شعار امسال هم از سوی مقام معظم رهبری در حمایت و مصرف کالای ایرانی معنا پیدا می کند.


وی با اشاره به راهکارهای تحقق شعار سال، گفت: با روش های مختلف می توان برای حمایت از محصولات با کیفیت و قیمت مناسب تولید داخل اقدام کرد تا مصرف کالای ایرانی را با تحریک تقاضا و بازار در جامعه نهادینه سازیم.


استاندار قزوین برلزوم بهره مندی از شیوه های نوین در فضای مجازی در فرهنگ سازی مصرف کالاهای ایرانی تاکید کرد و افزود: با استفاده از سامانه های جدید و تکنولوژی های به روز نیز می توان برای فروش و معرفی کالای ایرانی استفاده کرد و مردم را با محصولات با کیفیت ایرانی آشنا ساخت.


استاندار ادامه داد: فرهنگ سازی در خصوص خرید کالای ایرانی باید با همکاری رسانه ها صورت پذیرد تا ذهن نامناسب نسبت به کالای ایرانی از میان برود.


زاهدی بیان کرد: خوشبختانه تنوع تولید محصولات در استان قزوین فراوان بوده و می توان با پرداخت تسهیلات برای افزایش خرید کالاهای ایرانی اقدام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار