بخشدار مركزي ميبد از اجراي طرح‌هاي عمراني متعدد در سطح روستاهاي اين بخش از شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 30 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»، «محمد شيباني» اظهار كرد: خوشبختانه با آغاز سال جديد، اجراي طرح‌هاي عمراني در سطح روستاهاي شهرستان سرعت گرفته و شاهد همكاري خوب ادارات شهرستان و دهياري‌ها در اين رابطه هستيم.

وي افزود: در حال حاضر طرح كف‌سازي و جمع آوري تيرهاي برق و زيرزميني كردن شبكه‌ي توزيع بخشي از معابر روستاي تاريخي و هدف گردشگري مزرعه كلانتر از سوي بنياد مسكن شهرستان و با مشاركت دهياري اين روستا  و شركت توزيع برق شهرستان با هزينه‌اي بالغ بر 550 ميليون ريال در دست اقدام است كه اميدواريم تا نيمه‌ي خردادماه امسال به پايان برسد. 

شيباني در اين خصوص گفت: وجود كابل‌ها و تيرهاي متعدد برق، نما و منظر اين روستا را تحت‌الشعاع قرار داده بود كه با اجراي كامل اين طرح و  زير‌زميني كردن شبكه‌ي توزيع برق روستا، مشكل مذكور مرتفع مي‌شود. 

بخشدار در ادامه خاطرنشان كرد: عمليات اجرايي اصلاح شبكه روشنايي برخي از معابر روستاي ركن آباد نيز با هزينه‌اي در حدود 900 ميليون ريال و با مشاركت دهياري ركن‌آباد و شركت توزيع برق شهرستان شروع شده است كه اميدواريم تا پيش از ماه مبارك رمضان به اتمام برسد. 

وي با اشاره به تكميل 90 درصدي فاز اول طرح احيا و بازآفريني مجموعه ساباط و بازارچه تاريخي ركن آباد نيز گفت: عمليات اجرايي فاز دوم اين طرح نيز با مشاركت ميراث فرهنگي و دهياري روستاي ركن‌آباد ظرف مدت چند روز آينده آغاز خواهد شد.

شيباني در پايان خاطرنشان كرد: همچنين برنامه‌ريزي‌هاي لازم و مقدماتي نيز براي اصلاح معبر ورودي روستاهاي مهرآباد و ركن‌آباد و آسفالت 20 هزار مترمربع از معابر روستاهاي بخش مركزي انجام پذيرفته كه اميدواريم عمليات اجرايي آنها نيز ظرف روزها و هفته‌هاي آتي آغاز شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار