فرمانده قرارگاه جهادی شهید احمد متوسلیان با اشاره به ساخت واحد‌های مسکونی در سرپل‌ذهاب با مدیریت و عمل جهادی، گفت: قرارگاه جهادی شهید متوسلیان از روز‌های نخستزلزله اخیر ساخت خانه‌های دائمی را در مناطق آسیب دیده سرپل‌ذهاب آغاز کرد.
کد خبر: ۵۹۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 01 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،سردار سعید قاسمی، اظهارداشت: در زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال گذشته ۹۸ درصد واحد‌های مسکونی در پنج روستایکوئیک (دشت‌ذهاب) تخریب کامل شد و تاکنون ۲۰ مدل خانه دائمی در این مناطق ساخته شده است.

فرمانده قرارگاه جهادی متوسلیان گفت: قرارگاه جهادی شهید حاج احمد متوسلیان از منابع غیر‌دولتی ساخت خانه‌های دائمی زلزله‌زدگان را در دشت‌ذهاب آغاز کرد که چهار واحد آن ازمحل قرارگاه امام رضا (ع) تولیت آستان قدس رضوی، پنج واحد دیگر توسط سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و مابقی آن از محل کمک‌های هیات تهران و مازندران ساخته شدهاست.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر ساخت خانه‌های دائمی مسجد، مدرسه، سرویس بهداشتی، و اسطبل و... برای نگهداری احشام در روستا‌های آسیب دیده ساخته شده است.

قاسمی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم روند خانه‌سازی در مناطق زلزله‌زده با سرعت بیشتری انجام بگیرد، افزود: باید با مدیریت و عمل جهادی پیش رفت که ما این رویه را درساخت واحد‌های مسکونی پیش گرفته‌ایم و ظرف ۲۷ روز خانه‌های دائمی را ساخته و به آسیب‌دیدگان تحویل می‌دهیم.

این مسؤول تصریح کرد: ما خانه‌هایی ضدزلزله و در کمترین زمان ممکن می‌سازیم و به‌صورت نمادین به نیت ۲۷ شهید مدافع حرم و لشگر ۲۷ محمد رسول الله (ص) که پرچم‌دار آنحاج احمد متوسلیان است ۲۷ واحد مسکونی را با حضور خانواده شهدای مدافع حرم افتتاح و کلید آن را تحویل صاحبان خانه‌ها داده‌ایم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار