معاون عمرانی فرماندار همدان با بیان اینکه هدف اصلی برنامه پنجم توسعه و برنامه بلندمدت گردشگری در وهله نخست تولید ثروت و ایجاد اشتغال است، گفت: برنامه‌ریزی گردشگری باید منتج به جذب مسافر و تولید ثروت شود.
کد خبر: ۶۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 12 July 2015
معاون عمرانی فرماندار همدان با بیان اینکه هدف اصلی برنامه پنجم توسعه و برنامه بلندمدت گردشگری در وهله نخست تولید ثروت و ایجاد اشتغال است، گفت: برنامه‌ریزی گردشگری باید منتج به جذب مسافر و تولید ثروت شود.

به گزارش فارس، حسین افشاردر کارگروه گردشگری شهرستان همدان با تأکید بر آمادگی دستگاه‌های متولی امر گردشگری در میزبانی مسافران تعطیلات تابستانی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر، برنامه‌ریزی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران در همدان مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌هایی که در تعطیلات خردادماه پای کار بوده و میزبانی 70 هزار خانوار مسافر را داشتند، در تعطیلات روزهای پایانی تیرماه نیز باید همت و تلاش خود را به کار گیرند.

معاون عمرانی فرماندار همدان با بیان اینکه هدف اصلی برنامه پنجم توسعه و برنامه بلندمدت گردشگری در وهله نخست تولید ثروت و ایجاد اشتغال است، افزود: برنامه‌ریزی گردشگری باید منتج به جذب مسافر و تولید ثروت شود.

وی با توجه به اینکه دستگاه‌های متولی وظیفه سنگین‌تری در ارائه خدمات گردشگری دارند، اظهار کرد: دستگاه‌هایی که در ایجاد خدمات گردشگری دخیل هستند باید با تمام ظرفیت، میزبانی خوبی از مسافران داشته باشند.

افشار تابستان را بهار گردشگری همدان دانست و گفت: با توجه به آب و هوای مطبوع و خنک همدان، مسافران زیادی در تابستان به همدان سفر می‌کنند که تأکید ویژه بر همکاری و همیاری دستگاه‌‎ها می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت برای اسکان مسافران جامعه هتلداری و مسافرپذیرهاست، اظهار کرد: با توجه به اینکه همه این ظرفیت پاسخگوی مسافران نیست، بر این اساس شهرداری، آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان نیز برای ایجاد ظرفیت اسکان پای کار هستند.

معاون عمرانی فرماندار همدان با اشاره به خانه مسافر و منازل استیجاری غیر مجاز نیز گفت: میراث فرهنگی برای ساماندهی هرچه سریع‌تر این منازل اقدام کند.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان نیز گفت: با اتمام ماه مبارک رمضان و ورود مسافران به همدان، برنامه‌های فرهنگی برای استفاده گردشگران و شهروندان همدانی در نظر گرفته شده است.

مقصود قاسمی افزود: برگزاری نمایشگاه تجسمی، برپایی چادرهای نماز در پارک‌ها و برپایی کنسرت‌های موسیقی از جمله برنامه‌های تابستانی در همدان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار