فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آمران به معروف و ناهیان از منکر خواست تا مردم را از خرید کالاهای خارجی نهی و به خرید کالاهای داخلی ترغیب کنند.
کد خبر: ۶۰۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 08 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا ، سردار بهمن ریحانی با بیان اینکه استان کرمانشاه نخستین استانی است که این تجمع بزرگ با موضوع حمایت از کالای ایرانی را برگزار کرده، ابراز امیدواری کرد: تدوام برگزاری این نوع تجمع ها در کشور بتواند در تحقق شعار امسال اثرگذار باشد.

ریحانی با تاکید بر اینکه باید شعار سال انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی مبنای حرکت همه قرار گیرد، اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی باید مبنای حرکت مردم، دولت و تولیدکنندگان باشد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: شعار امسال مقام معظم رهبری نه فقط یک شعار، بلکه یک اقدام راهبردی در ایجاد اقتصاد پایدار است.

ریحانی سپس نهادینه کردن تفکر ما می توانیم را در تحقق شعار سال مهم ارزیابی کرد و افزود: طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر باید با نهادینه کردن تفکر ما می توانیم این اعتماد را در بین مردم به وجود بیاورند که کالای ایرانی با کیفیت است.

وی از آمران به معروف و ناهیان از منکر خواست تا مردم را از خرید کالاهای خارجی نهی و به خرید کالاهای داخلی ترغیب کنند.

ریحانی ادامه داد: در کنار ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی، تولیدکنندگان هم باید به تولید کالای با کیفیت اهتمام داشته باشند و در جهت ارتقای کیفی محصولات تولیدی خود تلاش کنند.

وی وظیفه دولت را هم در تحقق شعار سال حمایت از بخش تولید عنوان کرد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری طی سالهای اخیر در انتخاب شعار سال موضوعات اقتصادی را مدنظر قرار داده‌اند، گفت: اصلی ترین دلیل این نامگذاری ها این است که امروز دشمنان انقلاب به دنبال به زانو درآوردن کشور در عرصه اقتصادی هستند.

ریحانی گفت: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی همواره ثابت کرده اند که ما نه از تهدیدات می ترسیم و نه از تحریم ها، چراکه به وعده الهی ایمان داریم و اگر سران استکباری بر عهد خود نمانند و مثلا از برجام خارج هم بشوند، هیچ آسیبی نخواهیم دید و استوار به راه خود ادامه خواهیم داد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار