شبکه روشنایی فاز توسعه شهرک صنعتی محمودآباد قم به طول 3 کیلومتر در مدتی کمتر از سه ماه اجرا و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 12 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیرهوشنگ طیبی‌نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم اظهار کرد: شبکه روشنایی فاز توسعه شهرک صنعتی محمودآباد قم با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شرکت اجرا و به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه به طول 3 هزار متر در مدت زمانی کمتر از سه ماه اجرایی شد خاطرنشان کرد: در حال حاضر با اجرا شدن این شبکه خیابان‌های اصلی و فرعی شهرک صنعتی محمودآباد قم که واحد صنعتی در آن مستقر هستند از نعمت روشنایی برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم استفاده از کابل‌های آلومینیومی خود نگهدار را از مزیت‌های این پروژه عنوان کرد و افزود: با بهره گیری از تکنولوژی روز به جای استفاده از کابل‌های مسی، توانستیم در هزینه‌های این پروژه حدود 40 درصد صرفه جویی داشته باشیم.

وی با تقدیر از تعاملات مثبت شرکت توزیع برق استان در اجرای پروژه‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم افزود: بهره‌گیری از روش‌های جدید در انجام طرح‌های در حال اجرا در زمینه برق با توجه به تخصصی بودن و دقت بالا و ایمنی، نیازمند همتی مضاعف است که در این راستا شرکت توزیع برق استان کمال همکاری را با شرکت شهرک‌های صنعتی قم داشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار