رئیس اداره صنعت و معدن اردکان خبر داد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردکان با اشاره به طرح نظارت بر قیمت‌ها در ماه رمضان، گفت: پرونده‌ واحدهای متخلف صنفی به‌صورت ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۰۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 22 May 2018

به گزارش تابناک یزد، محمدرضا بهجتی در گفتگو با خبرنگار فارس در اردکان، گفت: در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌های اقلام پرمصرف در ماه رمضان طرح ویژه نظارتی در شهرستان اردکان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح، گشت‌های مشترک اصناف، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت بر نحوه توزیع و عرضه کالاهای پرمصرف مانند گوشت، مرغ گرم، شیرینی‌جات، خواروبار و واحدهای خدماتی مانند رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها و نانوایی‌ها به‌صورت ویژه نظارت می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردکان تصریح کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و پرونده‌هایی که برای واحدهای متخلف تشکیل می‌شود به‌صورت ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار می‌گیرد.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان سال گذشته 21 پرونده صنفی برای واحدهای متخلف تشکیل شد و این واحدها به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این مقام مسئول در پایان از عموم مردم خواست که تخلفاتی مانند گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب، احتکار، تعطیلی غیرمجاز واحدهای نانوایی و موارد مشابه را از طریق شماره تلفن 124 به واحد رسیدگی به شکایات اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردکان اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار