ابراهیم صالحی، جمع بازیکنان لیگ برتری جذب شده سپاهان را به عدد ۴ رساند.
کد خبر: ۶۱۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 30 May 2018

به گزارش تابناک : تیم فوتبال سپاهان 4 سهمیه از 6 سهمیه لیگ برتری خود را جذب کرده و تنها حق جذب 2 بازیکن لیگ برتری دیگر را دارد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز گذشته با ابراهیم صالحی، مهاجم سابق تیم پارس جنوبی جم قرارداد بست و با احتساب خریدهای چند روز گذشته زردپوشان، جمع بازیکنان جذب شده لیگ برتری این تیم به عدد 4 رسید و سپاهان تنها 2 جای خالی دیگر برای جذب بازیکنان لیگ برتری دارد.

این در حالی است که سپاهان در پست‌های مدافع وسط، هافبک دفاعی و هافبک بازی‌ساز نیاز مبرمی به تقویت شدن دارد و با توجه به مذاکرات جدی زردپوشان با محسن مسلمان، در صورت جذب این بازیکن، مسئولان این تیم باید در یکی از پست‌های هافبک دفاعی و یا دفاع وسط دست به جذب بازیکن از لیگ یک زده و یا گزینه خارجی با کیفیتی را به عضویت سپاهان درآورند.

سپاهان در شرایطی با خرید صالحی سهمیه لیگ برتری خود را محدود کرد که پیش از این کی‌روش استنلی را در همین پست به خدمت گرفته و مسعود حسن‌زاده را نیز در لیست داشت. خرید همزمان 2 مهاجم بلند قامت توسط سپاهان سرنوشت حسن‌زاده را نیز در هاله‌ای از ابهام قرار داده و تکلیف ادامه همکاری وی با زردپوشان مبهم است.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار