رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: با اقدامات و تمهیدات صورت گرفته، شهر قم در آمادگی کامل برای میزبانی از زائران و برگزاری باشکوه مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد قرار دارد.
کد خبر: ۶۱۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 03 June 2018

به گزارش تابناک قم،مجتبی سبحانی ثابت با اشاره به اقدامات شهرداری قم در ایام سالگرد ارتحال امام راحل اظهار داشت: شهرداری قم اقدامات تأمینی و ویژه‌ای را برای برگزاری باشکوه این مراسم در نظر گرفته است.

وی با اشاره به تشکیل ستادهای خدمات‌رسانی برای ایام ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی در مناطق مختلف شهر قم افزود: در هشت منطقه شهر قم ستادهای ویژه‌ای برای ایام 14 و 15 خردادماه تشکیل‌شده تا پذیرایی و استقبال مناسبی از زائرین این دو روز ارزشمند صورت گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم گفت: اجرای سیستم مدیریت یکپارچه در جهت تغییر سیما و منظر شهری و تبلیغات محیطی از محورهای مهم شهرداری قم در سالگرد ارتحال امام بوده که برای این منظور نیز هماهنگی‌های لازم با مناطق هشت‌گانه شهر قم صورت گرفته است، مراسم راهپیمایی 15 خردادماه از میدان روح‌الله تا حرم مطهر انجام می‌شود.

سبحانی ثابت با تأکید بر آمادگی نیروهای خدماتی و پرسنلی شهرداری در مراسم 14 و 15 خرداد عنوان کرد: برای برگزاری باشکوه و بدون مشکل مراسم 14 و 15 خرداد بیش از 1500 نفر از نیروهای ستادی و خدماتی شهرداری قم در آماده‌باش کامل خواهند بود، همچنین نیروهای خدماتی، عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و فضای سبز شهرداری قم نیز در این دو روز در دو شیفت 12 ساعته به فعالیت خواهند پرداخت.

عضو شورای شهر قم بیان کرد: تمهیدات لازم جهت پاک‌سازی و انتقال زباله و ابلاغ آن به مسئولان مربوطه پیش‌بینی‌شده و ماشین‌آلات مازادی برای این منظور تأمین‌شده است، 160 دستگاه ماشین‌آلات مکانیزه جمع‌آوری پسماند در ایام 14 و 15 خردادماه به کار گرفته می‌شود.

وی با تأکید بر برخی از مهم‌ترین فعالیت‌های شهرداری قم برای پذیرایی مناسب از زائران 14 و 15 خردادماه تصریح کرد: لکه‌گیری آسفالت معابر و خیابان‌ها و ممنوعیت حفاری در سطح شهر، آماده‌سازی و تجهیز نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و آماده‌باش کامل سازمان آتش‌نشانی از دیگر محورهای مهم شهرداری قم در این ایام است.

سبحانی ثابت با اشاره به فعالیت‌های دیگر شهرداری برای ایام 14 و 15 خرداد بیان کرد: آماده‌سازی پارکینگ‌ها و پارک‌سوارها، آمادگی ناوگان حمل‌ونقل همگانی تاکسیرانی، آمادگی ناوگان حمل‌ونقل همگانی اتوبوس‌رانی، اطلاع‌رسانی، آماده‌سازی بوستان‌های شهری، تأمین ارزاق و مایحتاج زائران، آماده‌سازی جایگاه‌های سوخت و صدور مجوز ایستگاه‌های صلواتی از مهم‌ترین فعالیت‌های شهرداری قم در روزهای 14 و 15 خردادماه خواهد بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار