رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان گفت: ۱۳ دستگاه آمبولانس جدید تا تیرماه سالجاری به ناوگان اورژانس این استان افزوده می‌شود.
کد خبر: ۶۱۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 06 June 2018
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان گفت: ۱۳ دستگاه آمبولانس جدید تا تیرماه سالجاری به ناوگان اورژانس این استان افزوده می‌شود.

به گزارش ایرنا، حبیب معصومی بیان کرد: خودرو‌های جدید به تمامی شهرستان‌های همدان تعلق می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با تحویل ۱۳ دستگاه آمبولانس به اورژانس همدان تعداد آمبولانس‌های این مرکز به ۶۳ دستگاه می‌رسد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان افزود: تمامی این خودرو‌های جدید در دولت تدبیر و امید به ناوگان اورژانس این استان افزوده شده است.

معصومی اظهارداشت: ۳۷ دستگاه از خودرو‌های آمبولانس استان فرسوده بوده و بین هشت تا ۱۰ سال سن دارند که با ورود خودرو‌های جدید این دستگاه‌ها به نوبت از چرخه خارج و خودرو‌های نو شماره جایگزین آن‌ها می‌شوند.

وی درباره استاندارد آمبولانس توضیح داد: طبق نرم‌های تعریف شده باید هر پایگاه امدادی دارای یک دستگاه آمبولانس و به ازای هر سه آمبولانس، یک دستگاه خودروی پشتیبان پیش بینی شود تا در صورت معیوب شدن یا بروز ایراد فنی، جایگزین آن شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان گفت: عمر خودرو‌های آمبولانس بستگی به میزان مسافت شهرستان تا مرکز استان، نحوه نگهداری خودرو و حرفه‌ای بودن راننده بستگی دارد.

معصومی درباره جریمه خودروی اورژانس توسط پلیس بیان کرد: بیشتر جریمه‌ها به وسیله دوربین‌های نصب شده در سطح شهر و جاده‌ها صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: قرار است شماره پلاک آمبولانس‌های اورژانس همدان در اختیار پلیس قرار گیرد تا از جریمه آن‌ها توسط دوربین جلوگیری کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار