رئیس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری در کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۶۲۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 26 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،جلال عزیزی  با اشاره به اجرای طرح پویش ملی سه شنبه های بدون خودرو در سطح کشور از سال گذشته، اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون این پویش بصورت مستمر و منظم هر سه شنبه در کرمانشاه با حضور حداقل 40 دوچرخه سوار برگزار می شود.

وی هدف از این پویش را توسعه فرهنگ دوچرخه سواری، ورزش و نیز توجه به مقوله محیط زیست در جامعه عنوان کرد.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان همچنین از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری در کرمانشاه خبرداد و گفت: این همایش در راستای ادامه برنامه سه شنبه های بدون خودرو، امروز (سه شنبه، 5 تیر) در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این همایش از ساعت پنج عصر از محل کمربندی غربی پائین تر از استخر زرین، باشگاه دوچرخه سواری پژهان آغاز شده و تا ابتدای پیست دوچرخه سواری سراب نیلوفر به طول 10 کیلومتر ادامه خواهد داشت.

عزیزی بابیان اینکه شرکت عموم مردم در این همایش آزاد است، گفت: اختتامیه این مراسم در روستای سیاه کمر سراب نیلوفر برگزار خواهد شد.

به گفته این مسئول در پایان این همایش کارت همیار طبیعت از سوی یکی از انجمن های زیست محیطی استان به علاقمندان حفظ محیط زیست اعطا می شود.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان تاکیدکرد: این همایش با همکاری پلیس راهور، هیئت دوچرخه‌سواری استان، انجمن های زیست محیطی کرمانشاه، انجمن ندای قاصدک و باشگاه دوچرخه سواری پژهان برگزار خواهد شد.

وی درپایان یادآورشد: از ابتدای شروع طرح سه شنبه های بدون خودرو در کرمانشاه، هر هفته یک نهاد یا دستگاه استان در این طرح مشارکت می کند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار