معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در دوازدهمین نمایشگاه ماشین َآلات و ادوات کشاورزی برای اولین بار 60 میلیارد ریال به متقاضیان بطور مستقیم تسهیلات بانکی اعطا می شود.
کد خبر: ۶۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 15 July 2015
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ،اصغر پرتوی در دومین جلسه تخصصی این نمایشگاه افزود : به منظور حمایت از تولید کنندگان و کشاورزان که برای بازدید و خرید به دوازدهمین نمایشگاه ماشین آلات و مکانیزاسیون کشاورزی ، دام و طیور و شیلات مراجعه می کنند ، تسهیلات خرید پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه که در فرجه زمانی 9 الی 13 شهریور ماه سالجاری در محل نمایشگاه دائمی اردبیل برگزار می شود ، گفت: به کشاورزان و تولید کنندگانی برای خرید دستگاههای مورد نیاز خود طی هماهنگی های بعمل آمده از محل خط اعتباری ویژه این سازمان توسط بانک عامل کشاورزی اعطا می شود .

پرتوی گفت: مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی ، روابط عمومی و اداره مکانیزاسیون این سازمان با هماهنگی های لازم زمینه حضور تولید کنندگان در نمایشگاه را فراهم خواهند آورد .

در ادامه این جلسه مسلم نوروزی مجری نمایشگاه افزود : طی پییگری های بعمل آمده 66 درصد از غرفه ها به متقاضیان واگذار شده است که از کل فضای موجود 55 درصد به ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، 26 درصد به تجهیزات نوین آبیاری تحت فشار و 19 درصد به دام و طیور اختصاص یافته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار