مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قم گفت: شهرک های صنعتی قنوات و محمودآباد قم در سامانه مکان یابی شهرکهای صنعتی کشور بارگذاری شدند.
کد خبر: ۶۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹ 15 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم، امیر هوشنگ طیبی نژاد در گفت و گویی اظهارداشت: سامانه اطلاعات جغرافیایی شهرک ها و نواحی صنعتی کشور(ISIPO GIS ) در راستای سیاستهای وزارت صنعت، معدن و تجارت و به همت سازمان صنایع کوچک راه انداری شده است.

وی افزود: هدف از ایجاد این سامانه برقراری نظام هماهنگ کشوری در واگذاری اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی و تسهیل در این خصوص می باشد.

طیبی نژاد اضافه کرد: شرکت شهرکهای صنعتی قم نیز در این راستا با برنامه ربزی مناسب توانست نقشه و اطلاعات مربوط به شهرکها و نواحی صنعتی استان را در این سامانه نماید. 

وی یادآور شد: استان قم به عنوان یکی از استان های پیشتاز در این زمینه اطلاعات مربوط به دو شهرک صنعتی محمودآباد و قنوات را در سامانه مذکور پیاده سازی نموده است و عملیات ایجاد پایگاه داده ای سایر شهرک های صنعتی استان توسط این شرکت در دست اقدام می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم در خصوص مزیت های این شبکه گفت: دسترسی به اطلاعات کلیه شهرک ها و نواحی صنعتی و امکان جانمایی سریع واحد مورد تقاضای سرمایه گذار در اقصی نقاط کشور از قابلیت های این شبکه به شمار می آید. 

استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، سلفچگان، محمود آباد، چاپ و نشر، الغدیر نمونه کشوری، قنوات و تخصصی ICT و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار