فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: با توجه به اینکه تردد خودروهای پلاک شخصی در گمرک بیله‌سوار ممنوع می‌شود باید رانندگان نسبت به عمومی کردن پلاک خودروهای خود اقدام کنند.
کد خبر: ۶۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 16 July 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آرام حلیم صبح امروز در جلسه ساماندهی مسافران آذری در بیله‌سوار اظهار داشت: خوشبختانه به نتایج مطلوبی در ساماندهی مسافران آذری در شهرستان بیله‌سوار دست یافته‌ایم که مدیون تلاش تمامی دستگاه‌های مسئول در امر ساماندهی مسافران آذری است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: با اجرای این طرح، لیست تمامی خودروهای مسافرکش آذری تهیه و خودروها از تاریخ 12 خرداد ماه امسال در محل اجرای طرح ساماندهی شدند و بر این اساس نوبت‌بندی و اکیپ‌بندی خودروهای محدوده شهری و برون شهری مشخص شد.

حلیم افزود: صدور صورتحساب موقت برای خودروها با تصویب اعضای کارگروه ساماندهی و شورای ترافیک شهرستان، هماهنگی با بیمه برای بیمه مسافران آذری، هماهنگی با هیات امناء رانندگان برای خدمت‌رسانی به مسافران،کنترل ورود و خروج رانندگان و خودروها به محل طرح ساماندهی با همکاری و هماهنگی هنگ مرزی و اکیپ نوبت‌دهی، استقرار یک نفر با هماهنگی نیروی انتظامی در خروجی شهر برای کنترل خودروهایی که خارج از ساماندهی به حمل مسافران آذری اقدام می‌کنند، انجام شده است.

وی از اتمام آسفالت محل پارک خودروها، فنس‌کشی محل هدایت مسافران به پارک و دفاتر خدماتی، دایر کردن غرفه‌ها برای ارائه خدمات به مسافران و دیوارکشی محل اجرای طرح ساماندهی خبر داد و گفت: تمامی این اقدامات به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری و استفاده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: استعلام صلاحیت‌های رانندگان از مراجع مربوطه انجام می‌شود و کسانی که عدم صلاحیت آنها تشخیص داده شود، کنار گذاشته می‌شوند تا از بروز مشکلات و نابسامانی‌ها در این حوزه جلوگیری شود.

حلیم با بیان اینکه تقاضای 42 نفر از رانندگان برای تبدیل به خودروهای پلاک عمومی دریافت و در آینده بر تعداد خودروهای پلاک عمومی افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: صورتحساب‌های صادره باید روزانه کنترل و نوبت‌دهی براساس عدالت و قانون صورت گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار