معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ستاد اسکان فرهنگیان همدان گفت: ۱۸۴ مرکز اسکان آماده پذیرایی از مسافران در همدان هستند.
کد خبر: ۶۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳ 17 July 2015
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ستاد اسکان فرهنگیان همدان گفت: ۱۸۴ مرکز اسکان آماده پذیرایی از مسافران در همدان هستند.

به گزارش تسنیم،محمدبداغی درجمع خبرنگاران اظهار داشت: پذیرش مسافران تابستانی از هفته آخر خرداد ماه سال جاری آغاز شده که در دو ستاد اسکان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد اسکان ناحیه یک در بلوار زینبیه، جنب تالار پیام و ستاد اسکان ناحیه دو در دبیرستان شهدای جاویدالاثر واقع در بلوار آیت الله مدنی آماده پذیرش مهمانان هستند،گفت: ستاد اسکان آموزش و پرورش به عنوان یک کمیته تحت عنوان کمیته اسکان فرهنگیان زیر نظر ستاد اجرایی خدمات سفر استان فعالیت می کند که در دو نوبت نوروز و تابستان به مسافران خدمات ارائه می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان با تأکید بر اینکه کلیه کارکنان آموزش و پرورش همدان آماده ارائه خدمت به مسافران در تعطیلات عید فطر هستند، ادامه داد: در ایام تعطیلات عید فطر ستاد ۱۹ گانه که شامل مدارس،اردوگاه ها،خوابگاه ها و مراکز آموزشی رفاهی هستند، آمادگی کامل را جهت پذیرش مسافران دارند.

وی بیان کرد:۲۲۳ نفر از فرهنگیان در ستادهای ۱۹ گانه استان همدان در ایام تعطیلات عید فطر پذیرش مهمانان را انجام می‌دهند.

بداغی با تصریح بر اینکه ۱۸۴ فضا در ستاد اسکان فرهنگیان آماده پذیرش است، بیان کرد: در مجموع هزار و ۷۶۱ اتاق در ستاد اسکان فرهنگیان آماده پذیرش است که میانگین ظرفیت آن پنج نفر در هر شبانه روز است و در چهار رده درجه بندی شده است.

وی با بیان اینکه تعداد اتاق های ویژه به ۲۱۵ اتاق افزایش یافته است،اذعان کرد: ۷۹۶ اتاق نوع الف،۲۲۱ اتاق نوع ب و ۵۲۹ اتاق نوع ج در ستاد ا سکان فرهنگیان وجود دارد.

بداغی افزود: در برهه زمانی نخست در اواسط خرداد ماه است، ۹۹۵ خانوار با سه هزار و ۲۴۴ نفر در استان همدان پذیرش انجام شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: اسکان تابستان امسال در دو برهه انجام شده است که یکی در اواسط خرداد به مدت چهار روز و دیگری از هفته آخر خرداد ماه تا امروز است.

وی تأکید کرد: در برهه دوم که از هفته آخر خرداد ماه تا امروز است هزار و ۳۹۲ خانوار پذیرش شده اند که از این میزان هزار و ۳۵۷ خانوار فرهنگی و ۳۵ خانوار غیر فرهنگی بوده اند.

بداغی با بیان اینکه از اواسط خرداد ماه امسال تاکنون دو هزار و ۳۸۷ خانوار در استان همدان اسکان داده شده اند،عنوان کرد: در مجموع ۳ هزار و ۹۴۹ نفر در برهه دوم پذیرش شدند که از این تعداد سه هزار و ۸۷۱ نفر فرهنگی و ۷۸ نفر غیر فرهنگی بوده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان با اذعان اینکه میزان اقامت مسافران در استان همدان ۱۰۸ نفر روز است،افزود: در مجموع ۲هزار و ۳۸۷ خانوار تاکنون در ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان پذیرش شده‌اند.

بداغی عنوان کرد: مراکزی که ویژه هستند، دارای امکانات فرش، تخت خواب، پتو، وسایل گرمایش و سرمایش، یخچال، تلویزیون اختصاصی و سرویس بهداشتی و حمام مشترک هستند.

وی با بیان اینکه اتاق های گروه «الف» تجهیزات اتاق های ویژه به جز تخت خواب را دارند،گفت: اتاق‌های گروه «ب» مجهز به فرش، پتو وسایل گرمایشی هستند و یخچال و تلویزیون آنها مشترک است.

بداغی افزود: همچنین اتاق های «ج» فقط مجهز به فرش و موکت است و در صورت توانایی پتو نیز در اختیار مسافران قرار می گیرد و حمام ندارد و سرویس بهداشتی و آشپزخانه نیز مشترک است.

وی با بیان اینکه فعالیت ستاد اسکان در سه برهه زمانی در هر دوره قابل تفکیک است، بیان کرد: فعالیت نخست اسکان نوروزی، فعالیت دوم اسکان تابستانی و فعالیت سوم آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه نظارت و بازرسی و رفع اشکال اسکان انجام می‌گیرد، بیان کرد: اسکان مسافران باید در ۱۵ شهریور ماه تمام شود و فقط به تعداد مراجعاتی که انجام می‌شود فضای آموزشی برای اسکان باقی می‌ماند.

وی افزود: در تعطیلات نوروزی سال جاری ۱۲هزار نفر روز پذیرش در ستاد اسکان فرهنگیان وجو داشت و در تابستان سال گذشته در مجموع ۲۸۴ هزار و ۳۰۷ نفر روز پذیرش انجام شده است.

انتهای پیام/ ی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار