سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید تیمش می‌توانست برنده بازی با ماشین‌سازی باشد اما از تساوی هم راضی است.
کد خبر: ۶۳۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵ 27 July 2018

داریوش یزدی، بعد از تساوی تیمش برابر ماشین سازی تبریز در هفته اول لیگ برتر اظهارکرد: خوشحالم که در شهر تبریز حضور دارم. امیدوارم فوتبال ما روز به روز بهتر شود. به خاطر شروع لیگ برتر به اهالی فوتبال تبریک می گویم. شرایط ما برای جمع کردن تیم خوب نبود قطعا تیم ما در هفته های آینده بهتر می شود.

وی بیان کرد: تیم ما جوانان خوبی دارد و امروز پنج بازیکن ما از بازیکنان رده امید بودند. بازیکنان باتجربه در کنار جوانان به ما کمک کردند. به تیم مقابل هم تبریک می گویم که به دنبال یک بازی خوب بود. آنها در نیمه اول بهتر از ما بودند ولی ما در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و چند موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم که با کم دقتی نتوانستیم به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: بازی های امروز هم مثل بازی‌های دیروز کیفیت خوبی نداشتند. همه تیم ها در ایران دچار مشکلاتی هستند و ما با روزمرگی پیش می رویم. برای هماهنگی یک تیم فوتبال وقت نیاز است و نمیتوانیم در هفته های اول در خصوص مسائل فنی صحبت کنیم. نوید می دهم که تیم ما در لیگ امسال میتواند تیم خوبی باشد. نتیجه یک بر یک عادلانه بود اما ما در چند صحنه می توانستیم برنده باشیم. در کل از نتیجه تساوی راضی هستم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار