۱۱ هزار و ۸۳۶ خانوار تاکنون از خدمات طرح اسکان تابستانه فرهنگیان در فارس استفاده کرده اند.
کد خبر: ۶۳۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 30 July 2018

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: اسکان تابستانه حدود ۱۲ هزار خانوار فرهنگی در فارسکارشناس مسئول امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس گفت: در این طرح،تاکنون ۴۲ هزار و ۷۰۷ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۸۳۶ خانوار در مدارس فارس اسکان داده شدند.
مرادی افزود: این طرح از ۲۵ خرداد آغاز شده است و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد و همه امکانات لازم در هزار و ۱۰۰ کلاس به متقاضیان ارایه می‌شود.
وی با بیان اینکه ۱۵۰ مدرسه با ظرفیت هزار و ۱۰۰ کلاس درس آماده میزبانی از مسافران استان فارس است، اعلام کرد: از این بین ۱۳۰ مدرسه با ظرفیت ۸۰۰ کلاس مربوط به شهر شیراز است.
کارشناس مسئول امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس بیان کرد: پایگاه پذیرش فرهنگیان در همه شهرستان‌های استان مستقر شده و در شیراز هم دو پایگاه برای این موضوع در نظر گرفته شده است.
مرادی تاکید کرد: یکی از پایگاه‌های اسکان تابستانه فرهنگیان در شیراز، در مدرسه افسر معدل واقع در بلوار مدرس، روبروی خیابان فضل آباد با شماره تماس ۰۷۱۳۷۲۶۸۹۱۱ و دیگری در هنرستان دارالفنون در بلوار امیرکبیر، روبروی باغ جنت، خیابان کاج با شماره تماس ۰۷۱۳۸۳۳۵۹۵۱ است.
وی گفت: ثبت نام اینترنتی هم فعال شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.eskan.medu.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
کارشناس مسئول امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس افزود : تابستان پارسال ۴۴۹ هزار و ۶۹۴ نفر روز در مدارس فارس اسکان داده شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار