معاون سیاسی، امنیتی استاندار یزد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه کارشناسان مراکز بهداشت سفیران سلامت و سفیران امنیت جامعه هستند، گفت: باید در حوزه سلامت همکاری و تعامل بین بخشی وجود داشته باشد.
کد خبر: ۶۳۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 02 August 2018

محمدعلی طالبی در کنفرانس علمی بیماری‌های مشترک انسان و حیوان که در سالن همایش‌های باقرالعلوم یزد برگزار شد، گفت: در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگر مهاجرت و تهدیدات زیستی می‌تواند سلامت جامعه را تحت تأثیر قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه پدافند غیرعامل با برخی تهدیدات روبرو هستیم که نیاز به تعامل و همکاری بین بخشی دستگاه‌ها وجود دارد، افزود: ممکن است در یک مقطعی تهدیدات، سلامت جامعه را تحت تأثیر قرار دهد، به‌مانند آنفلوانزای مرغی که تأثیرات بسیار شدیدی علاوه بر سلامت جامعه، تأثیراتی را در حوزه اقتصادی شاهد بودیم و خسارت‌های جبران‌ناپذیری بر واحدها وارد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: امروزه نیز در بحث سلامت، سلامت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی درگیر می‌شود و چنانچه تدابیری اندیشیده نشود، مسائل امنیتی نیز درگیر می‌شوند.

طالبی با اشاره به اینکه کارشناسان مراکز بهداشت سفیران سلامت و سفیران امنیت جامعه هستند، اظهار داشت: باید در حوزه سلامت همکاری و تعامل بین بخشی وجود داشته باشد و در استان یزد اسنادی در حوزه سلامت و در کارگروه سلامت و شورای برنامه‌ریزی استان به تصویب رسیده که در این اسناد شرح وظایف دستگاه‌ها مشخص است و این نشان‌دهنده تعامل بین دستگاه‌ها است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم پیش از گذشته در کنترل بیماری‌ها گام برداریم و امنیت و سلامت جامعه را رقم بزنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار