مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد:
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به اهمیت تولید مخاطب گفت: عدم توجه تولید مخاطب، یکی از معضلات جدی امروز ما در مساجد است.
کد خبر: ۶۴۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 25 August 2018

حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با سعید صادقی، مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه الغدیر استان یزد دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد در این نشست گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد حدود ربع قرن در کنار مساجد وظیفه فعالیت های فرهنگی و هنری و آموزش را دنبال کرده اند تا مساجد را از تک بعدی بدون، بیرون بیاورند.

وی افزود: در گذشته ما شاهد کارکردهای متنوع و اثرگذار مساجد در جامعه بوده ایم به گونه ای که بسیاری از مسائل اجتماعی و فرهنگی در این مکان مقدس صورت می گرفته است اما متاسفانه امروز شاهد کاهش این کارکردها هستیم.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد ادامه داد: تمام کسانی که خود را متولی مسجد می دانند باید توجه داشته باشند که هم افزایی و همگرایی لازمه حضور در مساجد است و همه باید دست در دست هم قرار دهیم تا کارکردهای مساجد را احیا کنیم.

حجت الاسلام گرجی بیان کرد: یکی از معضلات امروز، عدم توجه به وظایف خود است که ما معتقدیم هر فعالیتی مبتنی بر بیانیه ماموریت خود باشد تا بتوان از این طریق کاری اثرگذار و متناسب با شرایط انجام دهیم.

وی ادامه داد: همه ما هدف و غرض واحد داریم اما نتوانسته ایم که با هم افزایی و همگرایی به همزبانی برسیم که در این زمینه باید بیشتر توجه داشته باشیم.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد گفت: ما تولید مخاطب نکردیم و در حال ضعیف تر شدن هستیم زیرا با تناقض های رفتاری و عمل نکردن به حرف های خود باعث شدیم که مساجد نیز خلوت تر شوند.

حجت الاسلام گرجی گفت: بیانیه ماموریت کانون های مساجد در حوزه کودک، نوجوان و خانواده با رویکرد جذب قشر خاکستری است که ما سعی داریم در مساجد استان نیز این رویکرد را داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار