رییس اتحادیه طلافروشان اهواز:
رییس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: در بازار سکه و طلا ثبات نسبی ایجاد شده و شرایط به شکلی است که خرید و فروش سکه و طلا در بازار انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۴۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 26 August 2018

عبدالرحمان ذهبی در خصوص وضعیت خرید و فروش طلا در بازار اهواز اظهار کرد: در حال حاضر در بازار سکه و طلا ثبات نسبی ایجاد شده و شرایط به شکلی است که خرید و فروش سکه و طلا در بازار انجام می‌شود.

وی افزود: در طول سه چهار روز گذشته شاهد نوسانات چندانی در بحث قیمت سکه و طلا نبوده‌ایم و این مساله بیانگر ثبات بازار سکه و طلا در روزهای اخیر است.

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز تصریح کرد: تقریبا می‌توان گفت که معاملات سکه با توجه به شرایط به وجود آمده انجام می‌گیرد اما در بحث خرید و فروش طلا، با توجه به افزایش دستمزدها شاهد رونق چندانی در بحث معاملات نیستیم.

ذهبی عنوان کرد: مردم منتظر وضعیت قیمت ارز در بازار هستند. در صورتی که قیمت ارز در بازار به ثبات خوبی برسد، وضعیت معاملات سکه و طلا در بازار نیز رونق بیشتری خواهد گرفت و شرایط بهتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سکه به میزان کافی در بازار وجود دارد و مردم به هر میزان که به سکه نیاز داشته باشند، می‌توانند سکه خریداری کنند.

برچسب ها: بازار طلا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار