ریاست جمعیت هلال احمر کشور طی تماس تلفنی با مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از خدمات مدیریت نجاتگران و کارکنان این جمعیت تقدیر وتشکر کرد
کد خبر: ۶۶۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 09 October 2018

تقدیر ریاست جمعیت هلال احمر کشور از مدیرعامل وخدمات نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان

مهدی ولیپور، مدیرعامل جوان جمعیت هلال احمر گیلان که تاکنون مدیریت چندین بلایای طبیعی نطیر سیل و .... درسایر استانها مدیریت کرده است در نزدافکار عمومی مردی قابل اعتماد واتکال شناخته شده است واز شاخصه های شخصیتی ایشان خونسردی، قدرت انسجام در کارگروهی و اموزش های مستمر همکاران واگاه سازی عمومی و نیز توان بالا تعاملات کاری با ادارات دیگرمی باشد و شایداز دلایلی باشد که وی در موارد بحران هموار ه در خط مقدم بحران مدیریت می کند دراین راستا گفتگوی تلفنی باایشان انجام داده ایم ودرزمینه عملکرد امدادگران و وضعیت خسارت دیدگان ... پرسش کردیم

،مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان بااشاره به خدمات رسانی گسترده به سیل زدگان در این استان گفت؛ دکتر پیوندی ریاست جمعیت هلال احمر کشور طی تماس تلفنی با بنده، از اخرین روند جزئیات اخبار و چگونگی خدمات رسانی به اسیب دیده گان سیل اخیر قرار گرفت و از تمامی همکاران به ویژه نجات گران قدردانی کرد
عضوشورای اداری استانداری گیلان اظهارکرد؛ دکتر پیوندی ،تلاشهای شبانه روزی هلال احمری های گیلان در سیل و آب گرفتگی و بسیج بیشتر امکانات و تجهیزات را کاری ارزشمند ابراز کرد
و همچنین مدیریت یکپارچگی و انسجام کاری را در جهت کاهش خسارات احتمالی بیشتر، کارساز عنوان کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان در باره چگونگی امدادرسانی جمعیت هلال احمرگیلان به شهروندان گیلانی گفت : 65 تیم جمعیت هلال احمر گیلان با 47 خودروی کمک دار ، آمبولانس و سه قایق جی مینی و 6 قایق کمکی با حضور در 68 روستای آسیب دیده به 541 خانوار امداد رسانی کرند .
این مقام مسوول ،همچنین باتوجه به آب گرفتگی برخی منازل، افزود: 65 موتور پمپ جمعیت هلال احمر جهت کمک به تخلیه آب منازل و مسیرهای تردد ،3 تیم شامل 10 خودروی ویژه به صورت داوطلب در مناطق آب گرفته با جمعیت هلال احمر همکاری وافر داشتند .
مدیر عامل جمعیت هلال احمر اظهار کرد :آب 369 باب منزل توسط موتور پمپ های هلال احمر تخلیه شد همچنین 172 نفر از آسیب دیده گان توسط خودروهای هلال احمر به منطقه امن انتقال داده شدند .
عضو شورای استانداری گیلان با اشاره به آب گرفتگی 68 روستا در 12 شهرستان استان تاکید کرد :کمک رسانی به مردم حادثه دیده تا پایان آبگرفتگی و بازگشت به شرایط عادی ادامه خواهد داشت .

**اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر گیلان جهت پرواز اضطراری .

ولی پور درخصوص استفاده ازپروازهای هوایی برای خدمات دهی بیشتر گفت : در برخی از مناطق به دلیل بسته شدن راههای ارتباطی و تخریب و آسیب دیدن پل نیاز به جابه جایی مصدومین و بیماران می باشد که به محض مساعد شدن هوا بالگرد جمعیت هلال احمر آمادگی لازم را جهت ارایه خدمات دارد .

وی با اشاره به اینکه امدادرسانی به سیل زدگان تا عادی شدن وضعیت ادامه دارد، افزود: مشکلی به لحاظ توزیع اقلام امدادی و خدمات رسانی به افراد متأثر از سیلاب وجود ندارد.
این عضوشورای استانداری گیلان ، با اشاره به بازدیدهای خود از مناطق سیل زده این استان گفت: ارزیابی ها نشان می دهد که خسارت ها بیشتر در زیرساخت ها بوده و منازل مسکونی کمتر خسارت دیده اند
این مقام مسوول، همچنین با توجه به آب گرفتگی برخی منازل و مسیرهای عبوری افزود: 67 موتور پمپ جمعیت هلال احمر جهت کمک به تخلیه آب منازل و مسیرهای عبوری به کار گرفته شده بود که امکانات وافراد کمکی بیشتر خواهدشد.
مدیر عامل هلال احمر گیلان بااشاره به تلاشهای مستمر ۲۴ساعته امددگران گفت :3 تیم شامل 10 خودروی ویژه در مناطق آب گرفته با جمعیت هلال احمر در حال کمک می باشند .
وی افزود : نجاتگران هلال احمر فومن به روستاییانی که پل ارتباطی منطقه قلعه رودخان به فومن در اثر بالا آمدن آب و سیلاب تخریب شده بود نیز امداد رسانی کردند .
مدیر عامل هلال احمر گیلان گفت : در اثر سقوط یک دستگاه خودرو پژو 206 در رودخانه حویق تالش که دو نفر فوت و جستجو جهت یک نفر مفقودی حادثه توسط نجاتگران این شهرستان ادامه دارد .
وی ضمن رعایت نکات ایمنی و عدم رفت و آمد در مسیر رودخانه ها بیان کرد : در منطقه شفت پل قدیمی جیرده بر اثر بالا آمدن آب تخریب شده که تا اطلاع ثانوی قابل رفت نمی باشد .
ولی پورگفت : چهار تیم امدادی در روستای پایین زبیجار و کیاکلایه املش در تخلیه آب منازل می باشند .
این مقام مسوول با اشاره به آب گرفتگی 35 روستا در 12 شهرستان استان تاکید کرد : شهروندان گرانقدر نگرانی نداشته باشتدو با حفظ روحیه خود یقین بدانند، کمک رسانی همچنان با قوت بیشتری ادامه دارد

تقدیر ریاست جمعیت هلال احمر کشور از مدیرعامل وخدمات نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان

تقدیر ریاست جمعیت هلال احمر کشور از مدیرعامل وخدمات نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان

تقدیر ریاست جمعیت هلال احمر کشور از مدیرعامل وخدمات نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان

تقدیر ریاست جمعیت هلال احمر کشور از مدیرعامل وخدمات نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار