کد خبر: ۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸ 21 February 2015

رضا امیرپور

با استعفای دوباره فرماندار پارس آباد، این شهرستان در سایه بی تدبیری مسئولان استانی و شهرستانی در بلاتکلیفی و سرگردانی سیاسیون قرار گرفت.

شهرستان پارس آباد رسما به رختکن و کریدور سیاسیون مبدل شد؛ دشت مغان و مردمان بی پروا و مرزداران غیور پارس آباد مغان بازهم به دلیل بی تدبیری مسئولان استانی و شهرستانی در بلاتکلیفی و سرگردانی از نتیجه رفتار و عملکرد سیاسیون قرار گرفتند و عملا مغان را به رختکن بلاتکلیفان تبدیل کرده اند. حتی تیم های فوتبال کشورهای عربی که در این گونه عزل و نصب ها ید طولایی دارند. اینهمه مدیر و مسئول انتصاب نکرده اند و از این حیث در منطقه به عنوان یک مدعی به حساب می آییم.

تغییرات مدیریتی در این شهرستان بازهم سرنوشت مردمان آن را در هاله ای از ابهام قرار داد. به جز کریمی که تقریبا مدت طولانی را در سمت فرمانداری مشغول بود، بقیه قرمانداران انتصابی فقط مدتی را برای رهایی از بلاتکلیفی، این سمت را عهده دار شدند و هریک برای مدت کوتاهی یا به دلیل اختلافات استانی یا به دلیل اختلافات داخل شهرستان آمدند و رفتند. که البته هیچکدام هم به میل و اراده خود این کار را انجام ندادند و بی تدبیری واختلافات میان مسئولان و نمایندگان دو شهرستان اردبیل و پارس آباد بانی این رویدادها بوده اند.

اما در این بین این فقط مردم عادی بودند که متضرر شدند و چوب بی تدبیری و اختلاف افکنی آنان را لمس کرده اند. اکنون که بعد از این همه تغییر و تحول مردم مغان که می توانستند بعداز سپری شدن 36 سال از عمر انقلاب بهترین امتیازات و پیشرفت ها را از مصوبه ها و موقعیت های بدست آمده در دولت یازدهم بهره مند شوند و رو به جلو حرکت کنند، سرشان بی کلاه ماند و فدای آتش افروزی ها و اختلاف افکنی های میان مسئولان و نمایندگان شدند و بر سر سرنوشت این مرزداران غیور تورنمنت زور آزمایی برگزار کردند.

به راستی چه کسی پاسخگوی حقوق از دست رفته این مردم خواهد بود؟ در صورتی که همین مدعیان مدافع حقوق مردم اگر ذره ای به فکر آنان بودند وغرور و خودخواهی خود را کنار می گذاشتند و از فرصتهای بدست آمده استفاده می کردند و صداقت و دین خود را نسبت به ولی نعمتشان نشان می دادند، اکنون مغان به یکی از قطب های عظیم صنعتی، تجاری و کشاورزی تبدیل شده بود.

علیرغم اینکه به دلیل حساسیت موضوع در تمامی محافل و مجالس مردم شریف این خطه سرسبز رویدادهای حادث شده اخیر را دنبال می کنند و بانیان و دستهای پشت پرده این رخدادهای غم انگیز و دردآور را به خوبی می شناسند اما هیچکدام از این مسائل درد و رنجی را که در طی این مدت مردم پارس آباد متحمل شده اند را تسکین نخواهد داد و حقوق از دست رفته آنان را استیفا نخواهد کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار