اعضای مجمع نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از واحدهای صنایع کوچک شهرک صنعتی محمودآباد قم بازدید کردند.
کد خبر: ۶۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷ 27 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی و احمد امیرآبادی اعضای مجمع نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در آستانه 21 مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک با حضور در شهرک صنعتی محمودآباد از سه واحد صنعتی صنایع کوچک بازدید کردند.

در این بازدیدها که مهندس امیر طیبی‌نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم و معاونین شرکت، وی را همراهی می‌کردند، مشکلات و نیازهای واحدهای صنعتی الکترو مهبد، آجر نسوز آذرخش و تیز سنگان مورد بررسی نمایندگان مردم قم در مجلس قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی در حاشیه این بازدیدها طی سخنانی اظهار کرد: هدف از این بازدیدها آشنایی بیشتر نمایندگان با فعالیت‌ها و مشکلات و خواست صنایع کوچک است.

وی توجه به تاکیدات رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی را مدنظر قرارداد و گفت: اگر ما بتوانیم با فعالیت بیشتر روی پای خود بایستیم قطعا نقشه‌های دشمنان برای زمین گیر کردن ما خود به خود نقش بر آب می‌شود.

امیرآبادی نیز در این ارتباط بیان کرد: وظیفه خود می‌دانیم که به صورت مستمر از صنعتگران و تولید کنندگان از نزدیک دیدار و بازدید کنیم تا ایشان بدون واسطه مشکلات و خواست خود را از نمایندگانشان جویا شوند.

وی تأکید کرد: قطعا مشکلات و نیازها در مجلس با حضور وزرا و سایر مسئولان اجرایی استان و کشور مورد بررسی و پیدا کردن راه حل مورد  بررسی قرار می‌گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار