کد خبر: ۶۹۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 23 December 2018
 در آیینی با حضور مسئولان کشوری و استانی مدیرکل جدید صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

مدیرکل سابق صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با بیان اینکه در مدت خدمتم تلاش کردم خدمت‌گزاری صدیق و دلسوز باشم، اظهار داشت: صدا و سیمای استان در حوزه فنی در پنج سال گذشته جزو سه مرکز برتر کشور بود و سه دوره هم موفق شد تندیس ویژه مستندسازی را در بین مراکز صدا و سیمای کشور کسب کند.

یوسف افشارنیا افزود: سال گذشته پوشش 98 درصدی دیجیتال را در سطح استان داشتیم و امسال پوشش 99 درصدی را اعلام می‌کنیم اما برای دستیابی به یک درصد باقیمانده راهی سخت در پیش بوده و نیازمند حمایت استاندار و سازمان برنامه و بودجه است.

وی بیان کرد: امیدواریم در بهمن‌ماه امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد جشن پایان دیجیتال‌سازی در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

مدیرکل جدید صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین با گرامی‌داشت یاد و خاطره آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی نماینده فقید ولی فقیه استان، گفت: آن مرحوم نماد ایستادگی عشایر و از پیشگامان انقلاب اسلامی و مبارزه علیه رژیم طاغوت بود.

امیر رئوف با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سفر خود در سال 73 به استان سلحشور و شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد خدمت به مردم این استان را توفیق الهی دانستند، افزود: به برکت انقلاب اسلامی زیرساخت‌های خوبی در این استان ایجاد شده که یکی از این زیرساخت‌ها راه‌اندازی شبکه رادیویی و تلویزیونی بوده است.

وی با بیان اینکه وظیفه صدا و سیمای مراکز استان‌ها صیانت از فرهنگ بومی و بهره‌گیری از آن برای رشد و توسعه استان است، گفت: امروز در فضای متعدد و متکثر رسانه‌ها، نقش شبکه‌های محلی در صیانت از فرهنگ بومی و انتقال ارزش‌ها به نسل‌های آینده حائز اهمیت است.

مدیرکل جدید صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه گفتمان اصلی ما گفتمان امام و مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم شبکه محوری و جریان سازی رسانه‌ای و توجه به چهار مولفه دین، اخلاق، امید و آگاهی مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

رئوف بیان کرد: معرفی گردشگری به عنوان یکی از مزیت‌های خوب استان کهگیلویه و بویراحمد، افزایش سهم برنامه‌های امیدآفربن، ارتقاء و تعالی جایگاه خبر و اطلاع‌رسانی و توجه به فضای مجازی از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد قرار می‌گیرد.

 بنابر این گزارش در پایان این آیین از زحمات یوسف افشارنیا مدیرکل سابق صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و امیر رئوف به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اصلاحات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
ابن هم عاقبت شاخ ب شاخ شدنت با زارع افشار جون.برو سفر سلامت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار