معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور:
معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه تربیت نخبگان و خواص جامعه هدف مشترک حوزه و دانشگاه است، گفت: باید بتوانیم این خواص را آماده و به روز تربیت کنیم.
کد خبر: ۷۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 03 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی آیت‌الله عبدالکریم فراهانی در حاشیه اختتامیه دوره شهید چمران دانشجویان بسیجی کشور در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: فرم‌ها و اطلاعاتی که به من دادند نشان می‌دهد برپایی این دوره در شهر مشهد مقدس موفق بوده و توانسته به بسیاری از اهداف خود دست یابد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه کشور افزود: این دوره جنبه آموزش تکمیلی برای دانشجویان بسیجی دارد و امیدواریم با سرمایه‌گذاری و استقرار دبیرخانه اهداف طرح صالحین را بتوانیم در دوره‌های بعد جامع‌تر برگزار کنیم.

وی با اشاره به شرایط کنونی حساس کشور و نقش بسیج دانشجویی در این برهه از زمان، بیان کرد: بیشترین توقع را مقام معظم رهبری از حوزه و دانشگاه دارند در نتیجه رسالت بزرگی متوجه بسیج دانشجویی و بسیج طلاب است چون خواص جامعه در دانشگاه‌ها و حوزه تربیت می‌شوند و باید بتوانیم این خواص را آماده و به روز تربیت کنیم.

فراهانی گفت: در دوره تمدن‌سازی هم رسالت سرعت حرکت علمی متوجه این دو قشر است و در این راستا باید گفت بسیج با سرعت دادن به این دو قشر نگرانی رهبری را در زمینه افت رشد علمی می‌تواند برطرف کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار