تیم ابزارسازان کرمانشاه که هفته گذشته در مرحله سوم پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال، دیدار اول خود برابر کوچین آمل را با پیروزی پشت سر گذاشت، فردا( پنجشنبه،۹ اسفند) دیدار دوم خود برابر این تیم را در خانه حریف برگزار می کند.
کد خبر: ۷۱۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ 27 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،زمان حسینی سرمربی تیم ابزارسازان ، بااشاره به دیدار پیش روی تیمش برابر کوچین آمل، اظهار کرد: باتوجه به پیروزی که هفته گذشته برابر این تیم داشتیم و تنها به یک برد دیگر برای صعود به سوپر لیگ بسکتبال ایران نیاز داریم، برنامه ریزی کرده ایم تا در همان بازی دوم بتوانیم تیم حریف را مغلوب کرده و کار را به بازی سوم نکشانیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم ابزارسازان در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دارند و تا پیش از بازی روز پنجشنبه سه جلسه تمرین آمادگی خواهیم داشت.

سرمربی تیم ابزارسازان تاکید کرد: تمام بازیکنان تیم حریف را آنالیز کرده ایم تا بتوانیم با شناخت کامل به میدان بازی برویم.

وی افزود: از آنجایی که اکثر بازیکنان تیم کوچین آمل از اعضای تیم ملی هستند، لذا بازیکنانی سرعتی، منظم و تاکتیکی را در مقابل داریم که شکست دادن آن ها کار راحتی نیست.

حسینی باتاکید براینکه تنها برای کسب پیروزی به میدان می رویم، یادآور شد: پیروزی ابزارسازان برابر کوچین کار بزرگی است که پس از 40 سال باعث صعود بسکتبال کرمانشاه به سوپر لیگ بسکتبال ایران خواهد شد.

تیم ابزارسازان کرمانشاه درصورتی که در دیدار دوم برابر تیم کوچین آمل به پیروزی نرسد، روز جمعه باید دیدار سوم برابر این تیم را برگزار کند که تیم برنده این دیدار صعود کننده به سوپر لیگ بسکتبال خواهد بود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار