کد خبر: ۷۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 05 August 2015
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه 38 نفر از دانش‌آموزان استان موفق به کسب رتبه یک و دو رقمی در کنکور سراسری 94 شدند، از افزایش شمار رتبه برتری‌ها در گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی در مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال 94، اظهار کرد: در آزمون سال گذشته 5 نفر از گیلان رتبه تک رقمی کسب کردند و امسال نیز سه دانش‌آموز استان به این موفقیت دست یافتند.

 وی با اشاره به اینکه امسال 14 دانش‌آموز علوم تجربی از گیلان رتبه‌های دو رقمی کنکور را به خود اختصاص دادند، عنوان کرد: در هر کدام از رشته‌های ریاضی و علوم انسانی 8 نفر رتبه دو رقمی کسب کردند و به علاوه 4 دانش‌آموز استان نیز در رشته زبان انگلیسی رتبه دو رقمی آوردند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه سال گذشته 29 نفر از رتبه‌های تک و دو رقمی کنکور را دانش‌آموزان این استان تشکیل دادند، افزود: امسال این رقم به 38 نفر افزایش یافته است.

وی از برگزاری سه مرحله آزمون پیش از امتحان نهایی در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: از آنجاییکه 25 درصد از معدل دوره سوم دبیرستان در کنکور سراسری تاثیرگذار است، ایجاد آمادگی برای امتحانات نهایی از اهمیت زیادی برخوردارست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار