در آستانه فرا رسیدن ایام سال نو و آغاز سفرهای نوروزی دومین نشست ستاد اسکان فرهنگیان با حضور مدیر آموزش و پرورش و اعضای ستاد در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویر احمد برگزار شد .
کد خبر: ۷۲۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 02 March 2019
در آستانه فرا رسیدن ایام سال نو و آغاز سفرهای نوروزی دومین  نشست ستاد اسکان فرهنگیان با حضور مدیر آموزش و پرورش و اعضای ستاد در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویر احمد  برگزار شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویر احمد در این نشست با اشاره به اینکه امسال پایگاه مرکزی اسکان فرهنگیان در دبیرستان دخترانه فرهنگیان (آرمیتا مصلی نژاد ) واقع  در بولوار شهید قرنی خواهد بود گفت : همه ظرفیتها و امکانات رفاهی – اقامتی به منظور ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان می بایست بکار گرفته شود .
 
آموزش و پرورش بویراحمد آماده استقبال از خانواده فرهنگیان سراسر کشور

علی حسن زاده  تصریح کرد : هدف از برگزاری ستاد اسکان حفظ شأن و منزلت معلم و خانواده شان برشمرد .
وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی لازم جهت استقبال از خانواده فرهنگیان در ایام نوروز اضافه کرد : باید برنامه ریزی مطلوب نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت سال های گذشته و رفع مشکلات ، نقاط قوت را تقویت کنیم تا مسافرین با خاطره ای خوش دیار ما را ترک کنند .
معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی  آموزش وپرورش شهرستان بویر احمد تکریم میهمانان بویژ فرهنگیان را یک وظیفه دانست و گفت: از ظرفیت همه مدارس شهر و حومه  برای اسکان نوروزی استفاده خواهیم کرد .
عباسی  در ادامه از تلاش و زحمات کلیه عوامل و دست اندرکار ستاد اسکان میهمانان نوروز 97 تقدیر و تشکر کرد و از تمهید مقدمات لازم برای پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی در نوروز 98 خبر داد و گفت: 200 نفر  از عوامل اجرایی نیز در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان خدمات ارائه خواهند کرد.
 
آموزش و پرورش بویراحمد آماده استقبال از خانواده فرهنگیان سراسر کشور

 رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس طرح اسکان، توجه به بهسازی و زیباسازی پایگاه های پذیرش ، اطلاع رسانی لازم با نصب پوستر های اسکان در ورودی شهرها و محل های مناسب، تهیه و تمهید امکانات لازم در تمامی پایگاه های اسکان جهت پذیرش و پذیرایی مهمانان، معرفی جاذبه های توریستی و گردشگری استان،ارزیابی از کار مدیران ،اولویت پذیرش فرهنگیان  و ... از مهم ترین موارد تاکید معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی  آموزش وپرورش شهرستان بویر احمد در این نشست بود.
ارجمند کارشناس مسئول  تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش شهرستان بویر احمد  در این  نشست  به بیان گزارش آمار مدارس  ستاد اسکان نوروز 98 پرداخت و گفت: تا کنون 75 آموزشگاه و600 کلاس درس برای اسکان میهمانان در نظر گرفته شده که به این تعداد هم افزوده خواهد شد

 در ادامه هریک از اعضای ستاد نیز به بیان نظرات خود در خصوص ارائه خدمات هرچه بهتر و شایسته تر به فرهنگیان پرداختند و برگزاری جلسات توجیهی برای سرایداران و عوامل اجرایی ستاد اسکان، استفاده از نیروهای مجرب و خوش برخورد در مراکز ستاد اسکان، جمع آوری وسایل اضافی از قبیل میز و نیمکت، شارژ کپسول های آتش نشانی مدارس مجری و... از مهم ترین نکات تاکیدی در این نشست بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
اینکاری عکس ارجمندو چاپ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار