وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال از حوادث اخیر کشورمان و وقوع سیل در برخی استان‌ها ابراز تأسف کرد.
کد خبر: ۷۲۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 29 March 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم: وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دربی 89 اظهار داشت: در ابتدا سال جدید را تبریک می‌گویم و بهترین آرزوها را برای شما دارم. سال گذشته همکاری خوبی با هم داشتیم. آنچه شما منتشر می‌کنید فقط در ایران مهم نیست و همه‌ی دنیا آن را می‌بینند.

وی افزود: خیلی از رسانه‌های آلمانی مطالبی را از رسانه‌های ایرانی برای من می‌فرستند و در مورد آن سؤال می‌کنند. این نشان می‌دهد که شما مسئولیت بزرگی در قبال کشورتان دارید. البته منظور من فقط رسانه‌های رسمی کشور است، نه رسانه‌هایی که با پرداخت رقمی و با چند تماس تلفنی بشود، مطالب آنها را تغییر داد، مثل رسانه‌های رسمی که در کشورهای آلمان، انگلیس و... وجود دارند، رسانه‌هایی که راجع به فوتبال می‌نویسند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: ما در استقلال از کادر فنی گرفته تا کادر پزشکی، تدارکات، بازیکنان و... همه اعضای تیم بسیار غمگین هستیم که حوادثی تلخ در شهرهای شیراز، گلستان و سایر مناطق کشور رخ داده است و برای مردم مصیبت دیده دعا می‌کنیم. امیدواریم که همه کمک کنند تا مردم بتوانند این شرایط سخت را پشت سر بگذارند.

شفر با اشاره به دربی تصریح کرد: زمانی که وارد ورزشگاه آزادی می‌شوید با این جمله روبه‌رو می‌شوید که نوشته شده بازی منصفانه و جوانمردانه. شما می‌توانید عشق و علاقه را ببینید. این علاقه برای همه است، برای هواداران و حتی داور. این دربی یکی از بزرگترین دربی‌های دنیاست و خوشحالیم که در این بازی شرکت خواهیم کرد. هیچ‌کس در تیم ما چه قبل و چه بعد از دربی دنبال ایجاد مشکل نیست و در تیم ما استرسی نیست. هواداران استقلال در 3 دربی گذشته بارها به تیم ما کمک کردند و مثل دیوار پشت تیم هستند، مطمئنم فردا نیز آنها پشت تیم خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: با وجود مشکلاتی که در سال گذشته داشتیم الان به رتبه دوم جدول رسیده‌ایم و باید از تیمم تشکر کنم. تیمم را بسیار دوست دارم و به آن علاقه دارم. برای فصل آینده خیلی چیزها باید تغییر کند. من لیستی به باشگاه دادم و همه چیز در آنجا اشاره شده است. باید خیلی از کارها انجام شود تا قدم‌های خوبی برای موفقیت برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار