استاندار آذربایجان غربی :مدیریت های گذشته آذربایجان غربی مشکلات زیادی در این خصوص وجود داشت ولی ما با تمام توان در مقابل افراد فاسد ایستاده ایم.
کد خبر: ۷۴۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰ 02 May 2019

با تمام توان در مقابل فساد ایستاده ایم
به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در سی امین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه آذربایجان غربی افزود: در مدیریت های گذشته آذربایجان غربی مشکلات زیادی در این خصوص وجود داشت ولی ما با تمام توان در مقابل افراد فاسد ایستاده ایم.
وی اظهار داشت: تمامی افرادی که به عنوان نخبه در استان مسوولیت های مختلف دارند، واقعیت ها را به مردم بگویند و نباید با خلاف گویی ملت را دچار یاس کنند.
استاندار آذربایجان غربی گفت: اقداماتی که در دولت تدبیر و امید در استان انجام شده قابل مقایسه با هیچ دوره ای نیست و تمام تلاش مسوولان استان توسعه همه جانبه در بخش های مختلف است.
با تمام توان در مقابل فساد ایستاده ایم
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه از اجرای 20 هزار میلیارد ریال طرح سرمایه گذاری خارجی تا پایان تیرماه امسال در استان خبر داد و افزود: از هفت ماه گذشته با پیگیری های جدی که در خصوص نهاده های دامی داشته ایم، زمینه استفاده از ظرفیت ترانزیتی استان فراهم شده است.
رضا حسینی با اشاره به اینکه ساختار متمرکز، یکی از اصلی ترین موانع توسعه منطقه ای و محلی است، گفت: برخی برنامه ها و امور منطقه ای به دلیل ساختار اقتصادی موجود که متمرکز است، قابل انجام نیست که به همین علت، ضرورت دارد نخبگان و مسوولان کشوری توجه ویژه ای نسبت به اصلاح موضوع داشته باشند.
وی اضافه کرد: با تلاش های انجام شده، آذربایجان غربی توانست رتبه دوم کشور را به لحاظ ارتقا و بهبود فضای کسب و کار طی سال گذشته در کشور کسب کند.
وی از بهبود وضعیت استان در جذب سرمایه گذاری خبر داد و افزود: با تلاش های صورت گرفته، استان آذربایجان غربی در سال 97، رتبه سوم کشوری را در جذب سرمایه گذاری به خود اختصاص داد و این روند در سال جاری نیز با جدیت ادامه دارد.
وی همچنین گفت: استان آذربایجان غربی در خصوص بیمه های اجتماعی نیز جزو استان های برتر و حتی بالاتر از متوسط کشوری است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در ادامه مرزی بودن را از بی بدیل ترین ظرفیت های استان دانست و افزود: مرز می تواند ایجاد کننده ثروت و رفاه برای استان باشد که روی استفاده بهینه از ظرفیت های مرزی استان نیز برنامه ریزی شده است.
حسینی گفت: در سال جاری برای هر دستگاه متناسب با ظرفیت هایش و در راستای رونق تولید، برنامه تعریف شده که یکی از این برنامه ها، بازگشت واحدهای قابل احیا به چرخه تولید است.
وی افزود: در همین ابتدای سال جاری، 3 واحد تولیدی در میاندوآب و 2 واحد نیز در شهرک صنعتی شماره 3 ارومیه، به مدار تولید بازگشته اند؛ مجموعه فولاد استان نیز با پیگیری های استاندار آذربایجان غربی در آستانه بازگشت به مدار تولید است که اشتغال بسیار خوبی را خواهد داشت.
، طی ماه های اخیر طرح های ویژه مبارزه با فساد به ویژه در حوزه اعطای تسهیلات به مرزنشینان در آذربایجان غربی نتیجه داد و جلوی میلیاردها تومان فساد گرفته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار