کد خبر: ۷۵۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 29 June 2019

 

سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش وجوانان مازندران،گفت: توسعه قهرمان پروری در ورزش بانوان استان براساس سیاست های وزارت ورزش ازجمله مهمترین الویت های برنامه های این معاونت می باشد و حمایت همه جانبه و زود هنگام اجرایی می گردد .

عادل عالیشان سرپرست توسعه امور ورزشی اداره کل امور ورزش وجوانان مازندران در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: بانوان نیمی از جمعیت جامعه می باشند و ارتقا و توسعه ورزش بانوان بر اساس سیاست‌ها و دستورالعمل‌های وزارت ورزش و جوانان، از مهمترین اهداف و اولویت‌های این معاونت است.

این مقام مسوول بااشاره به توسعه ورزش های همگانی و قهرمان پروری در مازندران افزود: طی سال‌های اخیر، ورزش بانوان استان توانسته در راستای اهداف سازمانی ترسیمی و دستیابی به رشد همه جانبه، گام‌های بلند مستحکم وبنیادین روبه جلو بردارد و در زمینه های مختلف، نظیر توسعه ورزش روستایی بانوان ، قهرمان پروری ،استفاده از فضای اب درمانی و استخر و... سعی دارد خدمات مناسب را به جامعه هدف ارائه دهد.

سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش وجوانان بیان کرد: مازندران پایتخت ورزشی ایران است ودرزمینه ورژشهای بانوان کارنامه درخشانی ارایه کرده و طی سالیان اخیر بانوان مازندرانی توانسته اند مدال های جهانی را کسب نمایند.

عالیشان تصریح کرد، درراستای تداوم سیاست قهرمان پروری بانوان، این معاونت مصمم است با فراهم کردن شرایط محیطی و فضای مناسب برای ارتقا سلامتی، نشاط وپیشگیری از انواع بیماریهای جسمی و روحی درجامعه و در نظر دارد با سوق دادن جامعه به سمت ورزش همگانی، پیگیری قهرمان پروری ورزشی واستعدادیابی در حوزه بانوان تلاش مضاعف نماید

 

این مقام مسوول همچنین درادامه تاکیدکرد : در همین راستا با فرهنگسازی و نیز شناخت و کشف استعدادهای ورزشی بانوان، تلاش داریم تا بتوانیم به خوبی از پتانسیل‌های بانوان ورزشکار نخبه و تقویت آنان برای حضور در میدان رقابت‌های ورزشی جهانی بهره بگیریم

عالیشان اضافه کرد : در استان مازندران ورزش بانوان در جایگاه شایسته ای برخوردار است و تلاش داریم روند رو به رشد فعالیت‌های بخش بانوان هیأت‌ها و.... همچنان با قدرت و رو به رشد ادامه پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار