کد خبر: ۷۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰ 13 August 2015
فرماندار رودسر موفقیت دانش‌آموزان این شهرستان در کنکور 94 را حاصل کار گروهی دانش‌آموز، اولیا و مدرسه دانست و گفت: توجه به ارتقای ظرفیت علمی شهرستان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، امیر جانبازی در مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال 94 این شهرستان اظهار کرد: دانش‌آموزان فرهیخته با کسب رتبه‌های برتر علمی سبب افتخار ما شدند.

وی این موفقیت را حاصل کار گروهی دانش‌آموز و اولیای دانش‌آموز در منزل و مدرسه دانست و گفت: کسب رتبه‌های برتر علمی بدون حمایت اولیای دانش‌آموزان و فراهم کردن فضای آرام و امن ممکن نبود.

فرماندار رودسر افزود: کسب این موفقیت و افتخارآفرینی بدون انگیزه، اراده، جدیت، پشتکار، تلاش شبانه‌روزی و تحمل سختی دانش‌آموزان ممکن نبود.

وی توجه به ارتقا و تقویت بنیه علمی شهرستان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب بتوانیم در کنکور سراسری سال آینده شاهد کسب افتخار آفرینی بیشتر دانش‌آموزان رودسر در کنکور سراسری باشیم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه مراسم مذکور با بیان اینکه فرهیختگان عملی سرمایه‌های این مملکت هستند، گفت: بنده به فرهیختگان افتخار می‌کنم.

محمدمهدی رهبری املشی، از برترین‌های کنکور خواست تا با پایان تحصیلات دانشگاهی و کسب مدارج رفیع علمی برای خدمت به مردم و توسعه و سربلندی ایران اسلامی تلاش کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش رودسر نیز در ادامه مراسم مذکور به کمک تمام دستگاه‌ها با نهاد تعلیم و تربیت برای ارتقای سطح علمی و دانش این شهرستان تاکید کرد و گفت: رودسر دارای ظرفیت‌های بالای فرهنگی است.

بهرام صفری، فراهم کردن بستر مناسب برای سطح علمی دانش‌آموزان را از رسالت آموزش و پرورش خواند و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته افق روشنی برای ارتقای شاخص‌های آموزشی رودسر مورد نظر است.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور از چهار نفر دانش‌آموز برتر کنکور رودسر که دارای رتبه‌های زیر 100 بودند تجلیل شد.

کیانا تدبیر واجارگاه در رشته علوم تجربی، فائزه حسین‌زاده در رشته علوم تجربی، مختار سیاهکلرودی در رشته علوم انسانی و محمدرضا راهنما در رشته علوم انسانی از دانش‌آموزان برتر کنکور 94 مورد تجلیل قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار