تیم ارزیابی عملکرد سازمان بیمه سلامت ایران جهت بررسی عملکرد اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی عصر روز جمعه وارد ارومیه شده و تا 15 مرداد در این استان حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۷۶۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ 01 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی تیم ارزیابی عملکرد سازمان بیمه سلامت ایران جهت بررسی عملکرد اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی عصر روز جمعه وارد ارومیه شده و تا 15 مرداد در این استان حضور خواهند داشت.

دکتر پیروزیان مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد ، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص انجام بازرسی های میدانی در سطح ادارات کل استانهای کشور گفت :  با عنایت به فصل 8 برنامه عملیاتی و ضرورت بازرسی از  واحدهای سازمانی و به منظور بهبود عملکرد و تقویت روحیه هم­افزایی، تیمهای ارزیابی متشکل از همکاران منتخب از سوی دفاتر‏‏‏/ ادارات کل ستادی سازمان بر اساس برنامه از پیش تعیین شده به استانها مراجعه نمود و عملکرد ادارات کل استانی را مورد مداقه و ارزیابی قرار میدهند .

وی در ادامه افزود : یکی از فاکتورهای رتبه بندی اداره کل استانها نتایج بررسی های میدانی و ارزیابی های صورت یافته در این بازدیدها میباشد . وی ادامه داد در استان آذربایجان غربی سرپرستی تیم اعزامی به عهده بابک نیک فطرت است و کارشناسان اعزامی کلیه فرایندهای کاری استان را بر اساس چک لیستهای مدون تحت ارزیابی قرار خواهند داد .

دکتر نانبخش مدیر کل بیمه سلامت استان آذربایجان غربی نیز در خصوص حضور این تیم در استان از آمادگی کامل ادارات ستادی و شهرستانی استان خبر داد و گفت : تمامی کارکنان اداره کل جهت انجام این سنجش و ارزیابی میدانی آمادگی کامل دارند و در طول حضور این تیم پاسخها و مستندات لازم به ارزیابان ارائه خواهند کرد .

وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش تمامی همکاران استان نتایج بررسی های ارزیابان از عملکرد اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی بدون نقص باشد تا در جلسه اختتامیه 15 مرداد با نشان دادن زحمات ارزشمند کارکنان بتوانیم تیم ارزیابی ستاد را جهت عزیمت به مرکز بدرقه کنیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار