مرحله نخست مرحله لیگ دوچرخه‌سواری جوانان و نوجوانان کشور که به میزبانی همدان در جریان بود، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۷۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 15 August 2015
مرحله نخست مرحله لیگ دوچرخه‌سواری جوانان و نوجوانان کشور که به میزبانی همدان در جریان بود، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش فارس ، نخستین مرحله لیگ جوانان و نوجوانان جاده کشور به مدت 2 روز و در مواد تایم تریل انفرادی و استقامت با شرکت بیش از 70 دوچرخه‌سوار در قالب 12 تیم از استان‌های مختلف کشور به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

مسابقات استقامت به مسافت 80 کیلومتر درکمربندی شهرمریانج وبه صورت 20 دورچهار کیلومتر برگزار شد.

دراین رقابت‌ها ودرماده استقامت کسری قیاسی از تیم کاشی پرسپولیس یزد قهرمان مسابقات ماده استقامت (کریتریوم) مرحله نخست لیگ دوچرخه‌سواری جوانان و نوجوانان کشور شد.

محمد گنج خانلو از تیم کاشی پرسپولیس یزد نایب قهرمان شدوپوریا حسینی از تیم فولاد مبارکه سپاهان در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین دوچرخه‌سواران روز پنج‌شنبه در مسابقات تایم تریل انفرادی با هم رقابت کردند، این رقابت‌ها هم در جاده سیاه کمر واقع در محور همدان به ملایر برگزار شد که در پایان سه رکاب‌زن برتر معرفی شدند.

در این مسابقات نیز محمد گنج خانلو از تیم کاشی پرسپولیس یزد، قهرمانی ماده تایم تریل انفرادی مرحله نخست مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری جوانان و نوجوانان کشور را از آن خود کرد.

دراین بخش امیرحسین جمشیدیان ازتیم سپاهان اصفهان وکسری قیاسی ازکاشی پرسپولیس یزدنیز به ترتیب برسکوی دوم وسوم ایستادند.

کادرداوری این رقابت‌ها امتیاز برترین‌های بخش تیمی را اعلام نکرد،اما براساس نتایج، کاشی پرسپولیس یزد در جایگاه نخست قرار گرفته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار