معاون سیاسی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: اگر دشمنان خارجی ما استکبار جهانی و در رأس آن امریکا و اسرائیل هستند، بزرگترین دشمن داخلی کشور را باید فقر، بیکاری و دیگر آسیب های اجتماعی دانست.
کد خبر: ۷۷۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱ 27 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛معاون سیاسی استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان ایوان با تاکید بر توجه مسئولان به مسائل و موضوعات اجتماعی خواستار توجه جدی مسئولان به آسیب های اجتماعی و ارائه راهکارهای مناسب در این حوزه شد و اظهار داشت : استفاده از ظرفیت های بومی برای ایجاد اشتغال باید در دستور کار مسئولین شهرستان ها قرار گیرد.

معاون سیاسی استاندار ایلام، همدلی، وحدت و برادری را راه برون رفت از شرایط کنونی دانست و تاکید کرد: مردم داری و احترام به ارباب رجوع باید در راس امور قرار گیرد.

وی ادامه داد: ممکن است برخی از مشکلات مردم از طریق ادارات رفع نشود، اما باید با روی گشاده با مردم برخورد داشته باشیم.

نوذری در جمع بندی این بخش از سخنانش، راهکار مبارزه با بیکاری را استفاده از ظرفیت های بومی و ترویج اشتغال خانگی عنوان و خاطر نشان کرد: ظرفیت استخدام های اداری پاسخگوی این حجم از تقاضاها را ندارد.

محمد نوذری  استراتژی امروز دشمن را جنگ اقتصادی کنونی دانست وافزود : در اوایل انقلاب با خمپاره و بمباران ملت ایران را تهدید و شهید می کردند و امروز با تحریم های اقتصادی به دنبال ایجاد رخنه در اراده ملت هستند.

وی ادامه داد: در اوایل انقلاب، دشمن به دنبال فتح سنگر به سنگر بود اما امروز با راه اندازی فشار روانی و جنگ اقتصادی استراتژی خود را تغییر داده و به دنبال پیاده سازی برنامه های خود در کشور است.

معاون استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش به حمله متفقین به ایران و سپس 8 سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: با مرور تاریخ معاصر در می یابیم که دو اتفاق مهم در شهریور ماه برای کشور ایران رخ داده است که یکی حمله متفقین در اوایل دهه 20 و دیگری هجوم ارتش بعثی به مرزهای کشور در اوایل انقلاب اسلامی است.

وی در تشریح حمله رژیم بعث به میهن اسلامی مان گفت: در اوایل انقلاب ایران، از ارتش و سپاه منظمی برخوردار نبودیم و بر همین اساس دشمن تصور می کرد خیلی راحت کشور را به تصرف خود درآورد اما با وجود اینکه 27 کشور در جنگ به دشمن بعثی کمک می کردند، مقاومت مردم موجب شد تا یک وجب از خاک کشور را از دست ندهیم.

نوذری اتفاق مهم دیگر برای کشور را حمله متفقین به ایران و اشغال کشور توسط انگلیسی ها عنوان کرد و ادامه داد: در سال 1320 و در حمله متفقین به ایران، با اینکه رضا شاه معتقد بود ارتش ایران بسیار قدرتمند است با اینکه اواخر جنگ جهانی هم بود، انگلستان از جنوب به کشور حمله کرد و کشور پس از چند ساعت، مقاومت خود را از دست داد و شاه مملکت را شبانه برکنار کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار