کد خبر: ۷۷۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ 29 August 2019
 
بهره‌برداری از ۱۸ طرح عمرانی در شهرستان شفت

همزمان با هفته دولت، ۱۸ طرح عمرانی و عام المنفعه در شهرستان شفت با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا سه رشته راه روستایی به طول هشت کیلومتر در روستاهای چکوسر ، شالده و بداب با اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۷۰ میلیون تومان و پروژه ساماندهی بازارچه روستای کمسار بزرگ با اعتبار ۱۹۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و گالری فرهنگی هنری در شهر شفت با اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیون تومان افتتاح شد.
در ادامه برنامه های مناسبتی هفته دولت در شفت، ۱۱ طرح تقویت برق روستاهای خرطوم (بالا و پایین) ، خلیلان ، آقاسیدیعقوب ، کلاشم ، چوبتراشان ، شادنشین ، داکله سرا ، بیجارسر ، ذوالپیران ، بداب به طور همزمان در خرطوم مورد بهره برداری قرار گرفت که برای تکمیل آن بالغ بر دو میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان هزینه شده است .
در مژدهه نیز بالغ بر یک کیلومتر از نهرهای کشاورزی سنتی بتنی شدند که برای آن بیش از ۴۱۵ میلیون تومان هزینه شد و خط انتقال آب از چاه عثماوندان به طول ۲۳۰۰ متر با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت .

شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب و چهار دهستان جیرده ، ملاسرا ، چوبر و نصیرمحله و در مجموع ۱۰۲ روستا در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و در هفته دولت امسال ۵۴ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۸۵ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار